اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

وزیر صهیونیست:

جنگ در غزه فعلأ به نغع منافع تل آویو نیست

وزیرانرژی رژیم صهیونیستی گفت که درحال حاضر نبرد در غزه به نفع منافع تل آویو نیست و باید به تهدید اصلی در جبهه‌های شمالی توجه کرد.

 جنگ در غزه فعلأ به نغع منافع تل آویو نیست

  به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری  فارس، وزیر انرژی رژیم صهیونیستی گفته است که در حال حاضر نبرد در غزه در خدمت منافع این رژیم نیست و نیاز است تا به تهدید اصلی که «ایران»است توجه کرد.

 به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» «یوال اشتانیتس» وزیر انرژی رژیم صهیونیستی  که به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم بسیار نزدیک است، در نشستی   به وزرای کابینه گفت، نبرد در غزه در خدمت منافع تل آویو نیست و اینک نیاز است تا ما بر تهدید اصلی که تلاش ایران برای تثبیت خود در سوریه و در مرز با ما هست، تمرکز کرد.

  به نوشته این نشریه، تل آویو بارها متعهد به عدم اجازه به ایران برای حضور دائمی در سوریه و لبنان شده و تاکنون چندین نوبت حمله هوایی را بدین منظور انجام داده است.

این وبگاه سپس از مخالفت شدید «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ این رژیم با توقف حمله به مواضع حماس خبر داد.

 لیبرمن در نشست کابینه اظهار داشته بود که توقف فعالیت نظامی علیه اهداف حماس به بازدارندگی تل‌آویو آسیب می رساند.

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی بعد از جلسه طولانی 4 ساعته، ضمن پذیرفتن گزینه آتش‌بس با مقاومت در نوار غزه، به ارتش دستور داد با شدت و قدرت بیشتری به هر عملیات حماس پاسخ دهد.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» در بیانیه کوتاهی که پس از این نشست طولانی منتشر شد، آمده است: «به ارتش اسرائیل دستور داده شد تا با قدرت و شدت علیه عملیات‌کنندگان در نوار غزه اقدام کنند.»

علاوه بر توافق آتش‌بس و یا آغاز عملیات نظامی جدید، گزینه‌های دیگری از جمله ترور هدفمند سران حماس و مقاومت در نوار غزه، جهت پایان دادن به موارد متعدد تبادل آتش در هفته‌های اخیر بررسی شد.

انتهای پیام/م

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول