اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

گرامی‌مقدم به فارس خبر داد:

«حق‌شناس» رئیس کمیته انتخابات حزب اعتمادملّی شد/ ورود به انتخابات زودهنگام نیست

سخنگوی حزب اعتماد ملّی گفت: در راستای انتخابات ۹۸ و بعد ۱۴۰۰ باید سازمان انتخابات خودمان را بازسازی کنیم و یکی از کمیته‌هایی که در جلسه اخیر شورای مرکزی، انتخابات آن برگزار شد، رئیس کمیته انتخابات بود که محمّدجواد حق‌شناس به این سمت انتخاب شد.

«حق‌شناس» رئیس کمیته انتخابات حزب اعتمادملّی شد/ ورود به انتخابات زودهنگام نیست

اسماعیل گرامی مقدم، سخنگوی حزب اعتماد ملّی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با اشاره به جلسه روز گذشته شورای مرکزی حزب متبوع خود گفت: در این جلسه ۴۲ نفر از اعضای شورای مرکزی حزب حضور داشتند که یکی از بالاترین حضورهای اعضای شورای مرکزی حزب بود.

وی درباره انتخاب رؤسای کمیته‌ها و شاخه‌های حزب اعتماد ملّی گفت: شورای مرکزی، پیشنهادات الیاس حضرتی- قائم‌مقام دبیرکل حزب- مبنی بر تعیین رؤسای کمیته‌ها به ده رئیس شاخه و ده رئیس کمیته رأی دادند تا کمیته‌ها و شاخه‌هایی که امور اجرایی حزب را به عهده دارند فصل جدیدی از فعالیت‌ حزب را  آغاز کنند.

سخنگوی حزب اعتماد ملّی با اشاره به فعالیت‌های انتخاباتی حزب متبوع خود گفت: در راستای انتخابات ۹۸ و بعد ۱۴۰۰ باید سازمان انتخابات خودمان را بازسازی کنیم و یکی از کمیته‌هایی که در جلسه اخیر شورای مرکزی، انتخابات آن برگزار شد، رئیس کمیته انتخابات بود که محمّدجواد حق‌شناس به این سمت انتخاب شدند. 

گرامی مقدم در پاسخ به برخی اظهارات مبنی بر زودهنگام بودن فعالیت‌های انتخاباتی در مقطع فعلی، گفت: انتخابات از جنبه‌های مختلفی مفید به فایده است و آن زمانی بیشتر نتیجه‌بخش خواهد شد و از دورن انتخابات، کیفیت بالایی را شاهد خواهیم بود که از قبل درباره آن انتخابات، فکر و کار شده باشد و افرادی صالح به مسندهای حکومتی برسند و در راستای خدمت به مردم ایفای نقش کنند.

وی ادامه داد: بنابراین یک‌سال قبل از هر انتخابات، احزاب و گروه‌های انتخاباتی باید مقدمات ورود به انتخابات را آماده کنند. حزب اعتمادملّی هم به عنوان یکی از احزاب فعّال و مؤثر در همکاری با دیگر گروه‌های اصلاح‌طلب، می‌بایست تمام شرایط ورود به انتخاب را آماده‌سازی کند. 

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملّی، تعیین رئیس کمیته انتخابات و در مرحله بعد، ستادهای انتخاباتی و تبادل نظر با استان‌ها را از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته انتخابات حزب دانست  و افزود: رایزنی و گفت‌وگو پیرامون این برنامه‌ها و نحوه همکاری با گروه‌های دیگر و وشورای‌عالی سیاستگذاری، نیازمند وقت مکفی است و اگر حزب اعتماد ملّی یا سایر احزاب، از اکنون فعالیت‌های انتخاباتی را شروع کنند شاید باز هم با کمبود وقت مواجه شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول