اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

بر اساس تفاهم‌نامه‌ای صورت گرفت

ایجاد صندوق پژوهش و فناوری مشترک بین صندوق نوآوری و دانشگاه فنی و حرفه‌ای

تفاهم‌نامه همکاری میان صندوق نوآوری و شکوفایی و دانشگاه فنی و حرفه‌ای با هدف ارتقای توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان منعقد شد.

ایجاد صندوق پژوهش و فناوری مشترک بین صندوق نوآوری و دانشگاه فنی و حرفه‌ای

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، تفاهم‌نامه گسترش همکاری‌ها بر مبنای اساسنامه و دستورالعمل‌های صندوق نوآوری و شکوفایی و دانشگاه فنی و حرفه‌ای برای ارتقای توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان در سطح ملی و استفاده از ظرفیت و خدمات صندوق و دانشگاه برای گسترش زیست بوم فناوری و نوآوری با حضور بهزاد سلطانی رئیس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی و صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای به مدت سه سال منعقد شد.

برگزاری دوره‌های توانمندسازی، امکان خرید محصولات سرمایه‌ای شرکت‌های دانش بنیان از سوی دانشگاه به شرط تأمین ضمانت‌های تعهدات پرداخت بانکی به شکل لیزینگ، ارائه خدمات استفاده از امکانات زیرساختی، کارگاهی، تحقیقاتی و آزمایشگاهی دانشگاه در حد ضوابط مقررات و استفاده از امکانات زیرساختی صندوق و دانشگاه از مفاد این تفاهم‌نامه است.

همچنین بر اساس این تفاهم‌نامه صندوق و دانشگاه برای تشکیل صندوق پژوهش و فناوری مشترک اقدام می‌کنند به این ترتیب که حداکثر ۴۰ درصد سهام آن متعلق به صندوق، حداکثر ۴۹ درصد متعلق به دانشگاه و حداقل ۱۱ درصد باقیمانده متعلق به بخش خصوصی است.

این تفاهم‌نامه در ۹ ماده و دو نسخه هم‌ارزش تنظیم شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول