اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

مسئول کمیته مطالبات وزارت نفت:

فروش قشم‌ایر‌ نهایی نشده و مذاکره ادامه دارد

مسئول کمیته مطالبات وزارت نفت از مذاکره با چند خریدار برای فروش شرکت هواپیمایی قشم‌ایر خبر داد و گفت: بخش خصوصی اصفهان نیز یکی از متقاضیان خریداری این خط هوایی است.

فروش قشم‌ایر‌ نهایی نشده و مذاکره ادامه دارد

‌به گزارش خبرگزاری فارس‌ سید اصغر هندی در پاسخ به این سؤال که آیا هواپیمایی قشم‌ایر به‌عنوان یکی از اموال بابک زنجانی به بخش خصوصی اصفهان واگذار شده است؟ اظهار کرد: هم اکنون چند خریدار خواهان خرید این هواپیمایی هستند که مذاکرات با آنها ادامه دارد.

وی به شانا گفته است: افزود: بخش خصوصی اصفهان که حمایت استانداری را نیز با خود دارد از جدی‌ترین خریداران این شرکت هوایی است، اما هنوز مذاکرات با آنها نهایی نشده است.

بنابراین گزارش‌ استاندار اصفهان به تازگی از خرید شرکت هواپیمایی قشم خبر داده و گفته است: موافقتنامه این خرید امضا شده و می‌توانیم بگوییم این شرکت هواپیمایی متعلق به استانداری اصفهان است.

به گفته مهرعلیزاده بر اساس توافقنامه باید مراحل بعدی خرید انجام شود و استانداری قراردادهای آن را امضا کرده است.

شرکت هواپیمایی قشم که در سال ۱۳۸۸ از سوی هلدینگ توسعه سورینت قشم متعلق به بابک زنجانی خریداری شد، در سال ۱۳۹۳ در ازای بدهی وی به شرکت ملی نفت ایران واگذار شد.

وی که حدود ۲ میلیارد یورو به شرکت ملی نفت ایران بدهکار است، هنوز با وجود وعده‌های متعدد شریکان خارجی‌اش نتوانسته بدهی‌اش را پرداخت کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول