اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

مدیر کل مدیرت بحران استان زنجان:

آتش سوزی در ابهر خسارت جانی نداشت/ تلاش آتش‌نشانان از گسترس آتش‌سوزی جلوگیری کرد

مدیر کل مدیرت بحران استان زنجان با اشاره به اینکه آتش سوزی در ابهر خسارت جانی نداشت، گفت: تلاش آتش‌نشانان از گسترس آتش‌سوزی جلوگیری کرد.

آتش سوزی در ابهر خسارت جانی نداشت/ تلاش آتش‌نشانان از گسترس آتش‌سوزی جلوگیری کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آتش‌سوزی شب گذشته در یکی از انبارهای «پوشینه پلاست» ابهر باعث وارد آمدن خسارات زیادی به این شرکت شد.

مدیرکل مدیرت بحران استان زنجان در همین رابطه طی گفت‌وگویی با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه با تلاش آتش‌نشانان، آتش به موقع کنترل و از گسترش آن جلوگیری شد؛ اظهار کرد: اطراف محل آتش‌سوزی منطقه صنعتی بود و در صورت گسترش آتش فاجعه‌ای بزرگ شکل می‌گرفت.

صفی‌الله کرامتی با بیان اینکه در مهار آتش‌سوزی سرعت عمل نقش مهمی داشت؛ افزود: برای مهار این آتش‌سوزی اکیپ‌هایی از شهرهای زنجان، ابهر، هیدج، صائین قلعه، زرین‌آباد، سلطانیه، خرم‌دره, شهرک‌های صنعتی اطراف، شرکت نفت و خطوط لوله و همچنین 9 آتش نشان از استان قزوین حضور داشتند.

وی با بیان اینکه آتش‌سوزی در ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد مهار شد، ادامه داد: حضور به موقع استاندار زنجان در محل حادثه موجب مدیریت مناسب بحران شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با بیان اینکه هنوز علت و میزان خسارات این حادثه مشخص نشده است، افزود: هر چند خسارت مالی زیادی وارد شده؛ اما این حادثه خسارت جانی نداشته است.

انتهای پیام/2308/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول