اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامي استان زنجان؛

کشف 59 كيلو گرم شيشه و بيش از 28 هزار ليتر سوخت قاچاق در زنجان

فرمانده انتظامي استان زنجان؛ از كشف بيش از 59 كيلو گرم شيشه و پيش ساز شيشه در عمليات مشترك پليس مبارزه با مخدر استان زنجان و ناجا خبر داد.

کشف 59 كيلو گرم شيشه و بيش از 28 هزار ليتر سوخت قاچاق در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ علی آزادی  اظهار داشت: در پی مبارزه قاطع پلیس با سوداگران مرگ ماموران مبارزه با مواد مخدر استان از حمل و قاچاق محموله سنگین مواد مخدر صنعتی مطلع شدند.

 فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد: در بررسی‌های دقیق و تکمیلی ماموران، از توزیع یک محموله بزرگ مواد مخدر صنعتی در استان تهران مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس زنجان به همکاری و تعامل مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های زنجان و ناجا در این عملیات اشاره و تصریح کرد: در این عملیات از منزل متهمان 59 کیلو گرم شیشه، پیش ساز شیشه و دستگاه ترازوی دیجیتالی کشف و 3 متهم نیز در این زمینه دستگیر شد. 

وی با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر ادامه داد: بی شک احساس مسؤولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت‌های پلیس می‌تواند گام موثری در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد.

آزادی همچنین از شناسایی و توقف محموله سوخت قاچاق توسط ماموران پلیس آگاهی خبر داد و افزود: از این محموله 28 هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق کشف شد. 

فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق و حفظ و حراست از سرمایه‌های ملی ماموران پلیس آگاهی از حمل یک محموله سوخت قاچاق توسط یک دستگاه کامیون کشنده تانکردار مطلع شدند.
وی افزود: با این اطلاع تیمی از ماموران پلیس آگاهی استان زنجان، با رعایت نکات انتظامی و ایمنی و علائم هشدار دهنده این خودور را در اتوبان زنجان - قزوین متوقف کردند.

این مقام مسؤول با اعلام اینکه در بازرسی از این خودرو 28 هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق کشف شد تصریح کرد: متهم به هویت معلوم دستگیر و اقدامات قانونی صورت گرفته است. 

آزادی از همشهریان خواست در صورت اطلاع از فعالیت‌های قاچاقچیان سوخت، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول