اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

سوریه سیاستهای سلطه جویانه آمریکا در منطقه را محکوم کرد

وزارت خارجه سوریه با اشاره به سیاستهای خصمانه واشنگتن علیه ایران، اقدامات یکجانبه و غیرقانونی آمریکا در سطح منطقه و جهان را محکوم کرد.

سوریه سیاستهای سلطه جویانه آمریکا در منطقه را محکوم کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک منبع رسمی در وزارت خارجه سوریه در واکنش به اقدام یک جانبه واشنگتن در اعمال تحریم علیه ایران آن را قویا محکوم کرد.

دمشق تأکید کرد که این اقدامات «یک جانبه و غیر قانونی به موجب حقوق بین الملل صورت گرفت تا تأکیدی بر گرایش سلطه‌طلبانه سیاستهای دولت آمریکا باشد».

براساس این گزارش، وزارت خارجه سوریه در مقابله با سیاستهای خصمانه دولت آمریکا، با جمهوری اسلامی ایران ابراز همبستگی و خاطر نشان کرد که دمشق اطمینان دارد رهبری، دولت و ملت ایران خواهند توانست بر آثار مترتب بر این اقدامات فائق آیند.

در همین راستا،  «فواد معصوم» رئیس‌جمهور عراق امروز تاکید کرد که پایبندی به تحریم‌های تحمیلی آمریکا علیه ایران برای کشورش دشوار است.

وی اظهار داشت که شرایط عراق و ماهیت روابطش با ایران و منافع مشترک و بسیاری از مسائل دیگر، موجب می‌شود که پایبندی بغداد به تحریم‌های واشنگتن علیه تهران، دشوار باشد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول