اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

یک محیط‌بان دیگر در استان کرمان به شهادت رسید

فرمانده یگان حفاطت محیط زیست گفت: عصر دوشنبه یک محیط بان در ارتفاعات خور شهرستان راور استان کرمان در درگیری با شکارچیان مسلح به شهادت رسید.

یک محیط‌بان دیگر در استان کرمان به شهادت رسید

به گزارش خبرگزاری فارس، جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاطت محیط زیست در گفت و گو با خبرنگار فارس اعلام کرد عصر امروز یک محیط بان در ارتفاعات خور  شهرستان راور استان کرمان در درگیری با شکارچیان مسلح شهید شد.

محیط بان علی خواجوی در اثر اصابت 3 گلوله کلاشینکف  به ناحیه شکم از سوی شکارچیان به مقام شهادت نائل شد.

همچنین در این رابطه مدیرکل حفاظت محیط زیست کرمان اظهار داشت: علی خواجوی مامور اداره حفاظت محیط زیست شهرستان راور در درگیری با شکارچیان غیرمجاز در ارتفاعات خورند شهرستان راور مجروح و روانه بیمارستان شد اما متاسفانه به علت شدت جراحت به شهادت رسید.

 رضا جزینی زاده اظهار کرد: محیط بانان از فعالیت صیادان غیرمجاز در یکی از روستاهای شهرستان راور مطلع و برای برخورد با آن ها راهی منطقه شدند.

وی با بیان اینکه عصر امروز در درگیری بین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان راور با متخلفین شکار در ارتفاعات خورند شهرستان راور یکی از محیط بانان بنام علی خواجویی مورد اصابت سه گلوله جنگی از ناحیه شکم قرار گرفت که با هماهنگی لازم با مدیر کل امنیتی استانداری و فرمانداری راور و زرند یک فروند بالگرد اورژانس به منطقه اعزام شد اما متاسفانه محیط بان خواجوی به شهادت رسید.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کرمان افزود: نیروهای انتظامی شهرستانهای مجاور و یگان‌های تکاور و نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان کرمان جهت تعقیب و دستگیری متخلفین به منطقه روانه شدند که خبر های تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

به گزارش فارس، محیط بان شهید خواجوی متولد 1363 و دارای ۳ فرزند بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول