اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  تعاون و اشتغال

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

سیاست‌های ارزی دولت به شرط اجرای درست بازار را التهاب خارج می‌کند

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: سیاست‌های جدید ارزی مشروط بر اینکه به صورت دقیق و کامل اجرا شود، می‌تواند بازار ارز را از التهابات فعلی خارج کند.

سیاست‌های ارزی دولت به شرط اجرای درست بازار را التهاب خارج می‌کند

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در حاشیه افتتاح نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در جمع خبرنگاران درباره سیاست‌های جدید ارزی  دولت با یادآوری اینکه سیاست‌های ارزی پیشین دولت اشکالات بسیار زیادی داشت، تاکید کرد: اتفاق نظر میان فعالان اقتصادی این بود که  با سیاست‌های گذشته نمی‌توانیم کشور را با نرخ واحد ارزی اداره کنیم.

وی با بیان اینکه در مجلس از همان ابتدا به دولت  دولت تذکر دادیم که سیاست اشتباه و غیرتخصصی را در پیش گرفته است، تاکید کرد:نتیجه سیاست‌های غلط ارزی موجب شد در بازه زمانی بیش از چهار ماه، هم در حوزه تولید و هم در حوزه واردات و صادرات مشکلاتی ایجاد شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: در نهایت دولت هرچند با تأخیر اما با سیاست‌های ارزی مد نظر مجلس، موافقت و بر اساس آن، سیاست‌های جدید ارزی را نهایی کرد.

پورابراهیمی تاکید کرد: اگر سیاست‌های جدید ارزی با دقت اجرا شود، بخش زیادی از مشکلات در حوزه تولید و حتی صادرات برطرف خواهد شد.

وی امکان موفقیت سیاست‌های جدید ارزی را زیاد دانست البته مشروط بر اینکه تمام سیاست‌های جدید به صورت دقیق و کامل اجرا شود که در این صورت مطمئن هستیم که بازار ارز از التهابات فعلی خارج می‌شود.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول