اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان مرکزی خبر داد

کشف 2350 کیلوگرم مواد مخدر در استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف 2350 کیلوگرم انواع مواد مخدر طی چهار ماه گذشته در این استان خبر داد.

کشف 2350 کیلوگرم مواد مخدر در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار کیومرث عزیزی صبح امروز در نشست تعاملی با مدیران رسانه استان مرکزی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 2 هزار و 350 کیلو انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ در استان کشف و ضبط شده است.

وی تصریح کرد: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل 27 درصد افزایش داشته است، همچنین در این رابطه 6 باند تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و منهدم شده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی از افزایش 17 درصد وقوع سرقت در این بازه زمانی خبر داد و گفت: در چهار ماهه گذشته 4 هزار و 354 فقره سرقت به وقوع پیوسته که یک هزار و 400 نفر در این رابطه دستگیر شده‌اند.

عزیزی همچنین با اشاره به کاهش 34 درصدی نزاع دسته‌جمعی بیان داشت: میزان نزاع دسته‌جمعی در این مدت 43 فقره و میزان نزاع فردی 4 هزار و 526 فقره بوده است که در نزاع فردی نیز شاهد کاهش 7 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم.

وی پیرامون جرم جعل اسناد بیان داشت: در این حوزه شاهد وقوع 237 فقره جرم با کاهش 10 درصدی بودیم.

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کاهش چشمگیر کالای قاچاق خبر داد و گفت: در چهار ماهه امسال میزان کشف کالای قاچاق در استان 221 درصد نسبت به مدت مشابه سال با افزایش داشته که 622 نفر در این رابطه دستگیر و 590 فقره پرونده تشکیل شده است.

به گفته وی میزان ارزش کالای قاچاق کشف شده 259 میلیارد ریال بوده است.

عزیزی با اشاره به وضعیت تصادفات نیز خاطرنشان کرد: در تصادفات درون شهری 11 درصد و در تصادفات برون شهری 2 درصد کاهش داشتیم، اما در مجموع تصادفات 4 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل را شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: میزان کشته شدگان حوادث جاده‌ای در چهار ماهه امسال 192 نفر بوده که 32 نفر آنان در مرداد ماه بوده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در ادامه بر ضرورت تلاش رسانه‌ها در راستای حفظ و ایجاد وحدت و انسجام در جامعه  تاکید کرد و بیان داشت: متاسفانه به نظر می‌رسد مسئولان با مردم آشتی نیستند که این وظیفه رسانه‌ها است که مسئولان را با مردم آشتی داده و مطالبه‌گری کنند.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول