اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

اعلام آمادگی ارشاد استان مرکزی برای برگزاری کنسرت همایون شجریان

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی برای برگزاری کنسرت همایون شجریان در یکی از فضاهای عمومی اراک اعلام آمادگی کرد.

اعلام آمادگی ارشاد استان مرکزی برای برگزاری کنسرت همایون شجریان

به گزارش خبرگزاری فارس، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی برای برگزاری کنسرت همایون شجریان در یکی از فضاهای عمومی اراک اعلام آمادگی کرد.

محسن شریفی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در این رابطه گفت: طی مذاکره انجام شده با سید علی آقازاده استاندار مرکزی و نظر مساعد ایشان در خصوص برگزاری کنسرت رایگان همایون شجریان در یکی از فضاهای عمومی استان مرکزی، این اداره کل آمادگی برگزاری این رویداد فرهنگی هنری در جهت نشاط افزایی جامعه را دارد.
وی افزود: با توجه به حمایت‌های بی‌دریغ استاندار مرکزی از فعالیت‌های فرهنگی هنری خصوصا در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و نشاط افزایی و همراهی ایشان برای تامین بستر لازم و ایجاد فضای مناسب برای برگزاری  این رویداد در صورت فراهم بودن شرایط لازم و همکاری و همیاری سایر نهادها و ارگان‌های موثر به ویژه ورزش و جوانان، شهرداری و نیروی انتظامی همانند حضور و همکاری سازنده این عزیزان در سایر فعالیت‌های فرهنگی هنری گذشته، کنسرت همایون شجریان در شهر صنعتی اراک برگزار می شود.
شریفی ادامه داد: مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن موسیقی و دیگر فعالان فرهنگی هنری استان مرکزی آمادگی خود را برای  برگزاری این رویداد هنری اعلام می‌کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: این حرکت پسندیده برخی از هنرمندان کشور سبب می شود سایر اقشار کم درآمد جامعه و کسانی که توان خرید بلیت برای شرکت در کنسرت‌ها را ندارند،‌ بتوانند در برنامه‌های جشن و نشاط‌آور هنرمندان حضور یابند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول