اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

معاون مشارکت اجتماعی وزارت کشور

وضعیت کودکان کار به‌ویژه در اتباع خارجی نیازمند رسیدگی است

معاون مشارکت اجتماعی سازمان وزارت کشور درباره رسیدگی به معضلات کودکان کار و خیابان گفت: تأکید مقام معظم رهبری در مشارکت اجتماعی برای رفع آسیب‌های اجتماعی در همه حوزه‌های اجتماعی وجود دارد.

وضعیت کودکان کار به‌ویژه در اتباع خارجی نیازمند رسیدگی است

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، کمال اکبری معاون مشارکت اجتماعی سازمان وزارت کشور در جلسه شبکه مدیران کل مشارکت‌های مردمی که با رویکرد رسیدگی به وضعیت کودکان کار و خیابانی برگزار شد، گفت: در حال حاضر که در آستانه ایام مشارکت‌های اجتماعی و سازمان‌های مردم‌نهاد هستیم، این جلسه به منظور رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.

وی افزود: قطعاً مشارکت اجتماعی یکی از مواردی است که با تأکید مقام معظم رهبری می‌تواند در همه حوزه‌های اجتماعی کشور ورود پیدا کند.

معاون مشارکت اجتماعی سازمان وزارت کشور اظهار داشت: مشارکت اجتماعی می‌تواند در برطرف کردن معضلات و افزودن نشاط اجتماعی به جامعه تأثیر مهمی داشته باشد. برای کاهش آسیب‌های اجتماعی دستگاه‌های اجرایی نقش مهمی دارند که با هم‌افزایی دستگاه‌ها می‌توان در رفع مشکلات گام‌های مؤثری برداشت.

اکبری در ارتباط با معضلات کودکان کار اضافه کرد: با وجود اینکه همه دستگاه‌ها در کاهش این آسیب حضور دارند ولی وزارت کشور متولی اصلی است؛ وضعیت کودکان کار خصوصاً آنهایی که از خارج به کشور آمده‌اند به بررسی زیادی نیاز دارند.

وی با توجه به اینکه در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، افزود: زمینه‌های خوبی در این هفته که مشارکت اجتماعی نام‌گذاری شده وجود دارد و در جهت پیش‌برد سازمان‌های مردم نهاد کشور می‌توانند به سازمان‌های متولی کمک‌های فراوانی کنند.

معاون مشارکت اجتماعی سازمان وزارت کشور در پایان اظهار داشت: امیدواریم با حضور هدفمند مردم در قالب تشکل‌های اجتماعی، مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در این حوزه زودتر برطرف شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول