اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رتبه نهم گروه علوم تجربی کنکور:

هیچ‌ کلاس‌ کنکوری شرکت نکردم/پزشکی دانشگاه تهران اولویت اولم است

رتبه نهم گروه علوم تجربی کنکور سراسری سال ۹۷ با بیان اینکه هیچ‌ کلاس‌ کنکوری شرکت نکردم، گفت: پزشکی دانشگاه تهران را به‌عنوان اولویت اول خود در نظر گرفته‌ام.

هیچ‌ کلاس‌ کنکوری شرکت نکردم/پزشکی دانشگاه تهران اولویت اولم است

آرمان زینالی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تالش با بیان اینکه با انگیزه بالا و تلاش هدفمند در کنکور سراسری حاضر شدم اظهار کرد: پدر و مادرم نقش بی‌نظیری در این موفقیت داشته، چراکه راهنمایی‌ها و دغدغه‌های آنان انگیزه دوچندانی را برای تلاش بیشتر من میسر می‌کرد.

وی با بیان اینکه در هیچ‌یک از کلاس‌های کنکور شرکت نکردم و روزانه نهایت تلاش خود را برای مطالعه انجام می‌دادم افزود: در مدرسه تیزهوشان میرزا کوچک خان تالش تحصیل‌کردم و از سال دوم دبیرستان، تلاش برای موفقیت در کنکور را به‌صورت جدی پیگیری کردم.

رتبه نهم گروه علوم تجربی کنکور سراسری سال 97 با اشاره به اینکه پزشکی دانشگاه تهران را به‌عنوان اولویت انتخاب خود در نظر گرفته‌ام افزود: این رتبه در سال‌های گذشته در تالش بی‌سابقه بود و این باعث خوشحالی است که به‌عنوان دانش‌آموز این شهرستان حائز چنین رتبه‌ای شده‌ام.

زینالی با بیان اینکه تلاش و کوشش عامل موفقیت انسان برای رسیدن به اهداف موردنظر است بیان کرد: تلاش زیاد و امید به موفقیت می‌تواند انسان را به اهداف خود نزدیک کند ازاین‌رو، درراه رسیدن به هدف باید نهایت تلاش خود را به کار گرفت تا ناامیدی از او دور شود.

وی بابیان اینکه انتظار رتبه تک‌رقمی در کنکور امسال داشتم گفت: در طول روز هرقدر که می‌توانستم درس می‌خواندم و این‌طور نبود که در مورد ساعات مطالعه برنامه‌ریزی و طبق آن مطالعه می‌کردم اما در زمان مطالعه نهایت تلاش خود را به کار می‌گرفتم تا به بهترین نحو برای کنکور آماده شوم.

به گزارش فارس، در کنکور سراسری سال 97 آرمان زینالی، دانش‌آموز موفق تالش با کسب رتبه نهم کنکور سراسری و رتبه یک منطقه سه کشور در رشته علوم تجربی سال 97 خوش درخشید.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول