اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی  /  سایر حوزه ها

گفت‌وگوی ظریف و وزرای خارجه مالزی و ویتنام در سنگاپور

وزیر امور خارجه ایران در حاشیه نشست وزرای خارجه آ.سه.آن با همتایان مالزیایی و ویتنامی خود ابعاد مختلف مناسبات دوجانبه را بررسی کرد.

گفت‌وگوی ظریف و وزرای خارجه مالزی و ویتنام در سنگاپور

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که دیشب (چهارشنبه) و پس از سفری دو روزه به سریلانکا، برای شرکت در پنجاه و یکمین اجلاس وزرای خارجه اتحادیه آ.سه.آن وارد سنگاپور شد، امروز (پنجشنبه) ضمن شرکت در این نشست و امضای سند الحاق ایران به پیمان مودت و همکاری  اتحادیه آ.سه.آن در حاشیه این نشست با برخی همتایان خود از جمله وزرای خارجه مالزی و ویتنام دیدار و گفت‌وگو کرد.

در همین زمینه معاون نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه ویتنام در دیدار با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص روابط دوجانبه و سایر مسائل مورد علاقه گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

 

 

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و مالزی در سنگاپور نیز دیدار و در خصوص ابعاد مختلف روابط دوجانبه، مسائل منطقه، ضرورت اتحاد و همکاری جهان اسلام و نیز مهمترین تحولات بین‌المللی گفت‌وگو و تبادل‌نظر کردند.

 

رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران پیش از این نیز با وزرای خارجه ژاپن، ترکیه و فیلیپین و نخست‌وزیر سنگاپور دیدار کرده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول