اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رتبه 8 کنکور ریاضی:

رشته برق دانشگاه صنعتی شریف را انتخاب می‌کنم / در هیچ کلاس آموزشی شرکت نکردم

رتبه هشتم کنکور 97 در رشته علوم ریاضی و فنی گفت: رشته برق دانشگاه صنعتی شریف تهران را برای ادامه تحصیل انتخاب می‌کنم.

رشته برق دانشگاه صنعتی شریف را انتخاب می‌کنم / در هیچ کلاس آموزشی شرکت نکردم

امیرحسین استقامت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد، عامل اصلی موفقیت خود را در کنکور، توکل و پشتکار دانست و گفت: قبول شدن در دانشگاه‌های معتبر کار چندان ساده‌ای نیست و پشتکار و همت والایی را می‌طلبد؛ چراکه هرکسی تلاش کند به نتیجه دلخواه خود دست می‌یابد.

 وی با اشاره به نحوه درس خواندنش برای کنکور، گفت: در روزهایی که مدرسه می‌رفتم به‌صورت میانگین هفت ساعت درس می‌خواندم و در روزهایی که به مدرسه نمی‌رفتم نیز بیش از ۱۲ ساعت از وقتم را به درس خواندن اختصاص می‌دادم.

استقامت تأکید کرد: کسب رتبه برتر در کنکور را مدیون زحمات پدر، مادر و اساتیدم هستم؛ چراکه پدر و مادرم نقش زیادی در موفقیت من داشتند و من را در تمام دوران تحصیل حمایت کردند که امیدوارم بتوانم روزی محبت‌های آن‌ها را جبران کنم.

وی تصریح کرد: زمان اعلام نتایج کنکور سراسری از تلویزیون متوجه کسب رتبه هشتم کنکور در گروه علوم ریاضی فنی شدم، کسب این رتبه خوشحال‌کننده برای خانواده‌ام بود؛ همچنین قبل از اعلام نتایج به این رتبه فکر نمی‌کردم؛ چرا که یکی از درس‌هایم برخلاف انتظارم پیش رفت و از اینکه این رتبه را کسب کرده‌ام واقعاً خوشحال هستم.

رتبه هشتم گروه علوم ریاضی و فنی با بیان اینکه برای کنکور زحمت و تلاش فراوانی کشیدم، بیان داشت: به هیچ کلاس آموزشی نرفتم و تلاش و تمرکز روی دروس به نظرم تأثیر به سزایی در موفقیت دارد؛ همچنین امیدوارم بتوانم در آینده باری از دوش کشورم بردارم.

وی با تأکید بر اینکه تحصیل در رشته برق دانشگاه صنعتی شریف تهران را برای آینده انتخاب کرده‌ام، خاطرنشان کرد: دانش آموزان باید بدانند که راه درس بسیار راه سختی است و تلاش و پشتکار در این راه بسیار مهم است و همچنین در واقع نبایستی هیچ‌گاه در این راه ناامید شوند.

استقامت در پایان تأکید کرد: کنکور ماراتن بزرگ علمی است که بایستی برای آن از سال‌های قبل برنامه‌ریزی کرد؛ درواقع با یک برنامه‌ریزی بلندمدت و جامع می‌توان نتیجه آن را در بزرگ‌ترین ماراتن علمی کشور به دست آورد.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول