اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

بابایی صالح در گفت‌وگو با فارس:

جلسه استیضاح ربیعی در کمیسیون اجتماعی هفته آینده برگزار می‌شود

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس از برگزاری جلسه استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه یکشنبه هفته آینده این کمیسیون خبر داد.

جلسه استیضاح ربیعی در کمیسیون اجتماعی هفته آینده برگزار می‌شود

روح‌الله بابایی صالح نماینده مردم بوئین‌زهرا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز که با حضور نمایندگانی از مرکز پژوهش‌های مجلس، سازمان بهزیستی و دیگر نهادهای مسئول برگزار شد طرح تأسیس سازمان نظام مددکاری جمهوری اسلامی ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در نهایت کلیات آن به تصویب اعضای کمیسیون نرسید.

وی افزود: در ادامه کار جلسه هیأت رئیسه برگزار و دستور کار کمیسیون در هفته آینده مشخص شد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: بر همین اساس جلسه استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در روز یکشنبه هفته آینده (14 مرداد 97) برگزار خواهد شد.

بابایی صالح در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در روز دوشنبه هفته آینده (15 مرداد 97) نشست کمیسیون با مسئولان سازمان تأمین اجتماعی برای بررسی مشکلات این سازمان برگزار و در روز سه‌شنبه (16 مرداد 97) نیز معصومه ابتکار مسئول امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری با حضور در جلسه کمیسیون گزارشی از حوزه کاری خود به نمایندگان ارائه خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول