اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام علوی:

ترامپ با تهدیدهایش راه به جایی نخواهد برد/ تهدیدها را تبدیل به فرصت می‌کنیم

وزیر اطلاعات با بیان اینکه دشمنان به ویژه آمریکا و ترامپ با تهدیدهای خود کاری از پیش نخواهند برد، گفت: در صورت بروز هر مشکلی مردم همیشه در صحنه ما وارد عرصه عمل شده و با دشمنان مقابله خواهند کرد.

ترامپ با تهدیدهایش راه به جایی نخواهد برد/ تهدیدها را تبدیل به فرصت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام سید محمود علوی ظهر امروز در نشست شورای اداری آذربایجان شرقی اظهار کرد: باید با پیدا کردن راهکارهای هوشمندانه و با تحمل سختی‌ها، اراده خود را به دشمنان تحمیل کنیم.

وی با بیان اینکه مردم ما شرایط سخت جنگ تحمیلی را تحمل کرده‌اند و شرایط سخت اقتصادی کنونی را هم تحمل می‌کنند، خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده یکدلی و همدلی مسؤولان با قدرت در برابر مشکلات ایستادگی می‌کنند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه دشمنان به ویژه آمریکا و ترامپ با تهدیدهای خود کاری از پیش نخواهند برد، اظهار داشت: در صورت بروز هر مشکلی مردم همیشه در صحنه ما وارد عرصه عمل شده و با دشمنان مقابله خواهند کرد.

علوی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی با درایت و صلابت، کشتی انقلاب را از امواج خروشان و سهمگین عبور می‌دهند، مطرح کرد: ما مسؤولان نیز باید با وحدت و همدلی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایفای نقش کنیم.

وی، نتیجه همکاری میان مسؤولان استان آذربایجان‌شرقی را امنیت بالای این استان دانست و ابراز امیدواری کرد: با عشق و روح خدمت و بدون خستگی به مردم خدمت و مشکلات از دوش مردم برداشته شود.

وزیر اطلاعات با اشاره به آیات و روایات معصومین، عزت را در گروی همدلی دانست و متذکر شد: وحدت مایه قدرت می‌شود و اگر بخواهیم از گردنه‌ها با موفقیت عبور کنیم، لازمه آن باهم بودن است و در صورتی می‌توانیم راهکارهای عبور از بحران را اثرگذار کنیم که وحدت داشته باشیم.

علوی با اشاره به نعمت امنیت، گفت: مردم ایران با مشاهده ناامنی‌های منطقه، قدر امنیت حاکم بر کشور را که ثمره تلاش نیروهای نظامی و امنیتی است به خوبی درک می‌کنند.

وی، امنیت را زیرساخت همه عرصه‌ها دانست و یادآور شد: پیش‌نیاز فعالیت‌های فرهنگی، علمی، رسانه و سرمایه‌گذاری امنیت است.

وزیر اطلاعات تأکید کرد: امنیت باید در چارچوب قانون و شرع و با به‌کارگیری راهکارهای عالمانه برقرار شود و همگان حتی مدیران امنیتی باید بر مدار اخلاق با مردم رفتار کنند تا به نتیجه مطلوب دست یابیم.

در پایان نشست شورای اداری آذربایجان شرقی آئین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید اطلاعات این استان برگزار شد.

انتهای پیام/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول