اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

اسکندری در نشست خبری:

انقلاب اسلامی در حوزه آموزش‌عالی نمره مطلوبی را گرفته است

مدیرکل رسانه‌های دانشگاه آزاد با اشاره به بررسی دستاوردهای انقلاب در همایش همایش «ظرفیت انقلاب اسلامی، کارآمدی و کارنامه نظام» براساس شاخصه‌های بین‌المللی، گفت: انقلاب اسلامی در حوزه آموزش‌عالی نمره مطلوبی را گرفته است.

انقلاب اسلامی در حوزه آموزش‌عالی نمره مطلوبی را گرفته است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، صالح اسکندری سرپرست سازمان چاپ، انتشارات و مدیرکل رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی در نشست خبری همایش بین‌المللی «ظرفیت انقلاب اسلامی، کارآمدی و کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران» که صبح امروز برگزار شد، گفت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی رسالت عظیمی بر دوش پیش قراولان عرصه جنگ نرم که رسانه‌ها هستند، قرار دارد.

وی ادامه داد: یک رسالت عظیمی برعهده رسانه قرار دارد و اهمیت چهلمین سال انقلاب اسلامی به حدی است که دشمنان تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا در این ایام دستاوردهای انقلاب اسلامی را زیر سوال ببرند.

اسکندری با اشاره به برگزاری همایش بین‌المللی «ظرفیت انقلاب اسلامی، کارآمدی و کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران»، تاکید کرد: ما در این همایش براساس تمام شاخصه‌های پذیرفته شده بین‌المللی دستاوردهای انقلاب اسلامی را بررسی کرده ایم و به آنها خواهیم پرداخت.

وی گفت:  ما مدعی هستیم انقلاب اسلامی در آموزش‌عالی نمره مطلوبی را گرفته است و همین دانشگاه آزاد اسلامی نمونه بارزی از دستاوردهای انقلاب است که بالغ بر 2 میلیون نفر هم اکنون در این دانشگاه فعالیت علمی دارند. 

اسکندری تصریح کرد: به اعتقاد ما دانشگاه آزاد اسلامی مهمترین نهاد برای بررسی دستاوردهای انقلاب است زیرا این دانشگاه همانند انقلاب مردمی است و می‌تواند بدون جانبداری و منصفانه بررسی دستاوردهای انقلاب را داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول