اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

حجت‌الاسلام خیری در نشست خبری:

کارنامه دستاوردهای 40 ساله انقلاب در دانشگاه آزاد بررسی می‌شود

رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب دانشگاه آزاد گفت: «همایش بین‌المللی ظرفیت، کارآمدی و کارنامه نظام جمهوری اسلامی» نهم تا یازدهم بهمن ماه سال جاری در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.

کارنامه دستاوردهای 40 ساله انقلاب در دانشگاه آزاد بررسی می‌شود

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، «همایش بین المللی ظرفیت، کارآمدی و کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران» نهم، دهم و یازدهم بهمن ماه سال جاری در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام خیری رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی دبیر این همایش در نشست خبری که صبح امروز برگزار شد، با اعلام خبر فوق گفت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی بود تا دانشگاه آزاد اسلامی تا به بررسی ظرفیت‌های انقلاب و بررسی دستاوردهای بزرگ نظام بپردازد.

وی افزود: تبیین ظرفیت‌های نظری و عملی و واکاوی کارآمدی انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران و تحلیل مواجهه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران با چالش های مختلف و آینده پژوهی انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران از اهداف اصلی برگزاری این همایش است.

خیری درباره محورها و موضوعات اصلی همایش هم تاکید کرد: مبنا شناسی انقلاب اسلامی، فرهنگی و اجتماعی، سیاست، امنیت و دفاع، اقتصاد، صنعت، تجارت و کشاورزی، آموزش و تحقیقات و چالش های پیشرو از محورهای این همایش است.

رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: در این همایش برنامه های متنوعی همچون کرسی‌های ترویجی، کارگاه ها و نشست های تخصصی در واحدها و مراکز آموزشی و پژوهشی، برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی و برگزاری جشنواره ویژه آثار ادبی، هنری، نمایشی و تجلیل از برگزیدگان از فعالیتهای جنبی دیگر این همایش خواهد بود.

وی گفت: علاقه مندان برای شرکت در این همایش باید چکیده مقالات خود را تا 31 شهریور ماه به دبیرخانه ارسال کنند. اصل مقالات هم  باید تا 30 آذرماه سال جاری جمع آوری شود. 20 دی ماه هم داوری آثار انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول