اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مازندران

معاون استاندار مازندران:

نگرانی برای تامین سوخت غرب مازندران وجود ندارد/مردم از ذخیره‌سازی بنزین پرهیز کنند

معاون عمرانی استاندار مازندران با اعلام اینکه تمهیدات لازم برای تامین نیازمندی‌های بنزین در غرب استان فراهم شده است، گفت: تمهیدات لازم برای تامین نیازمندی‌های سوخت در غرب استان انجام شده است.

نگرانی برای تامین سوخت غرب مازندران وجود ندارد/مردم از ذخیره‌سازی بنزین پرهیز کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری،‌ علی نبیان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با مشکل به وجود آمده برای تاخیر در تامین سوخت پمپ‌های بنزین غرب مازندران، اظهار کرد: تعدادی از جایگاه‌های سوخت به دلیل مباحث فنی تعدادی از جایگاه سوخت با مشکل تامین سوخت مواجه بودند.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های ویژه توسط استاندار مازندران و مسؤولان اجرایی سوخت مورد نیاز استان از پنج منبع و مرکز کشور تامین شده است.

معاون عمرانی استاندار مازندران اضافه کرد: با توجه به حضور گسترده گردشگران در مناطق مختلف استان به ویژه غرب مازندران باعث بالا رفتن تقاضا شده است و خواهش می‌کنم با توجه به تامین سوخت جای نگرانی وجود ندارد.

وی با اشاره به دستور ویژه استاندار برای رفع نیازمندی‌های سوخت در غرب مازندران، گفت: نگرانی از این بابت وجود ندارد، نیاز به ذخیره‌سازی سوخت در این منطقه وجود ندارد به این دلیل که مقدمات لازم برای تامین سوخت انجام شده است و سوخت به اندازه کافی در اختیار هست.

انتهای پیام/86004/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول