اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

حال و هوای مسجدالنبی(ص) در آستانه حج+ فیلم

زائران خانه خدا از کشورهای مختلف در آستانه حج ابراهیمی در مدینه منوره حضوری گسترده داشته و در مسجدالنبی(ص) به زیارت می‌پردازند.

حال و هوای مسجدالنبی(ص) در آستانه حج+ فیلم

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، بسیاری از زائران حج تمتع 97 با آغاز پروازهای زائران به مدینه منوره وارد شهر پیامبر اعظم(ص) شدند و به زیارت مسجدالنبی(ص) و قبرستان بقیع پرداختند.

با توجه به محدودیت اسکان در مدینه منوره، با هماهنگی‌های سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری زائران ایرانی حداکثر می‌توانند 6 روز در مدینه منوره اقامت داشته باشند، بر همین اساس زائران پس از آن در مسجد شجره مُحرم شده و به مکه مکرمه مشرف می‌شوند.

 

 

شب گذشته در مدینه منوره زائرانی از کشورهای مختلف حضور داشتند و به عبادت می‌پرداختند.

حسنعلی زائری از پاکستان که برای سومین بار به سرزمین وحی مشرف می‌شد، می‌گوید: حال و هوای مدینه منوره خاص و شگفت‌انگیز است. من سفرهای زیادی به نقاط مختلف جهان داشته‌ام اما هیچ جایی برایم مکه و مدینه نمی‌شود.

راشد برادرش نیز که برای نخستین‌بار به سرزمین وحی مشرف شده بود، می‌گوید: گاهی رفتارهای نامناسب مأموران سعودی در قبرستان بقیع بدجور دلم را آتش می‌زند؛ وقتی به حرم امام رضا(ع) در ایران مشرف شدم و شکوه و عظمت بارگاه نورانی این حضرت را دیدم به اسلام و شیعه بودنم بالیدم، اما در اینجا دیدن غربت ائمه بقیع دل تمامی عاشقان اهل‌بیت(ع) را خدشه‌دار می‌کند که امیدوارم با نابودی دشمنان اسلام و مسلمانان روزی بتوانیم با اتحاد مضاعف حرمی باشکوه برای ائمه بقیع بسازیم و دل امام زمان(عج) را شاد کنیم.

در ادامه فیلمی از حال و هوای شب گذشته حرم نبوی(ص) را مشاهده می‌کنید،

 

حال و هوای مسجدالنبی(ص)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول