اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

ارائه مشاوره رایگان روانشناسی ویژه بازنشستگان و خانواده

در راستای مسئولیت های اجتماعی و با هدف ارائه خدمات مشاوره آنلاین و رایگان روانشناسی در زمینه های مختلف از جمله مشکلات رفتاری، خانوادگی، اعصاب روان و... به بازنشستگان و خانواده آن ها «کلینیک مجازی روانشناسی» راه اندازی شد.

ارائه مشاوره رایگان روانشناسی ویژه بازنشستگان و خانواده

به گزارش خبرگزاری فارس، پرتال پایش در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و با هدف ارائه خدمات مشاوره آنلاین و رایگان روانشناسی در زمینه های مختلف از جمله مشکلات رفتاری، خانوادگی، اعصاب روان و... به بازنشستگان عزیز و خانواده آن ها اقدام به راه اندازی «کلینیک مجازی روانشناسی» کرده است.

بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری در هر زمان می توانند با مراجعه به پرتال پایش و تکمیل فرم مربوطه به نشانی payesh8523.ir/fa/psychology با مشاور متخصص به صورت رایگان ارتباط برقرار کرده و از خدمات مشاوره و راهنمایی های لازم استفاده کنند.

پس از ثبت و ارسال اطلاعات موردنظر از سوی بازنشستگان، سیستم به طور خودکار شماره پیگیری اعلام خواهد کرد. ظرف ۴۸ ساعت پاسخ روانشناس مجرب پایش به صورت سیستمی مشخص و با استفاده از شماره پیگیری اعلام شده قابل مشاهده خواهد بود. 

تمامی مطالب و اطلاعاتی که از سوی بازنشستگان با مشاور و روانشناس پرتال پایش مطرح می شود، محرمانه و غیرقابل انتشار تلقی شده و نزد متخصص فوق، محفوظ خواهد ماند.

همچنین باید تاکید کرد که مطالب اعلامی از سوی مشاور، صرفا جنبه مشاوره و راهنمایی دارد و بازنشستگان در صورت نیاز به فرآیندهای درمانی باید به صورت حضوری به مراکز مشاوره مجرب و مورد نظر خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول