اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان مفید یا.../6

کاظمی: قانون جامعی در حوزه کودکان و نوجوانان خواهیم داشت

نایب رئیس دوم کمیسیون قضایی و قضایی گفت: لایحه حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان تفاوت‌ زیادی با لایحه‌ای که ۹ سال پیش تدوین شد، دارد و به نظر می‌رسد اگر در اجرا موفق باشد، قانون جامع و مانعی در حوزه کودکان و نوجوانان خواهد بود.

کاظمی: قانون جامعی در حوزه کودکان و نوجوانان خواهیم داشت

محمد کاظمی نایب رئیس دوم کمیسیون حقوقی و قضایی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، با اشاره به بررسی لایحه حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان در مجلس شورای اسلامی و تصویب برخی مواد این لایحه، اظهار کرد: این لایحه تفاوت‌ زیادی با لایحه‌ای که ۹ سال پیش تدوین شد، دارد و به نظر می‌رسد اگر در اجرا موفق باشد، قانون جامع و مانعی در حوزه کودکان و نوجوانان خواهد بود. 

وی افزود: کمیته تخصصی کمیسیون قضایی مجلس به صورت دقیق مواد این لایحه را بررسی کرده است تا با دیگر قوانین تعارض و همپوشانی نداشته باشد. 

کاظمی خاطرنشان کرد: کار کارشناسی خوبی بر روی این لایحه انجام شده است و به نظر می‌رسد این لایحه پس از قانونی شدن می‌تواند مشکلات حوزه کودکان و نوجوانان را مرتفع کند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول