اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر دفاع:

تهدید ایران را متحدتر می‌کند/ اعلام آمادگی به دولت در تأمین نیازمندی‌ حوزه صنعتی

معاون حقوقی امور مجلس وزیر دفاع با بیان اینکه نخستین تجهیزات پیشرفته‌ ساخت صنایع دفاعی را در غرب کشور تحویل گمرک دادیم گفت: تهدیدات ترامپ ملت ما را مقاوم‌تر و متحدتر خواهد کرد.

 تهدید ایران را متحدتر می‌کند/ اعلام آمادگی به دولت در تأمین نیازمندی‌ حوزه صنعتی

رضا طلایی‌نیک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با اشاره به اینکه چند موضوع در حوزه دفاعی در دستور کار مجلس است که امیدواریم امسال به تصویب نهایی برسد اظهار کرد: تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح و اصلاح قانون به‌کارگیری سلاح از جمله موضوعات در دستور صحن مجلس است.

وی با تاکید بر اینکه این چند موضوع در اولویت قرار دارند ادامه داد: همچنین در مورد بحث خدمت سربازی، کسانی که خانواده درجه یک و پدر آن‌ها در دوران دفاع مقدس رزمنده و یا ایثارگر بوده‌اند برای برخورداری از کسر خدمت، یک اشکال قانونی وجود داشت که در آینده نزدیک با هماهنگی مجلس برطرف خواهد شد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر دفاع خاطرنشان کرد: همچنین قانون استفاده ازخانه‌های سازمانی شاغلین نیروهای مسلح در مجلس شورای اسلامی در نوبت اصلاح و تصویب قرار دارد.

وی در خصوص برنامه‌های حوزه اقتصادی وزارت دفاع با بیان اینکه ظرفیت‌های صنعتی خوبی در صنایع دفاعی داریم، ادامه داد: علاوه بر تامین نیازمندی‌های نیروهای مسلح نسبت به تجهیزات، تسلیحات و امکاناتی که در حوزه صنعتی کشور نیاز داریم این آمادگی را به دولت اعلام کردیم می‌توانیم ظرفیت‌های خالی و مازاد خودمان را برای آن بخش از نیازهایی که در حوزه صنعتی ما قابل انجام است مانند شرکت صاایران که در حوزه اپتیک و الکترونیک فعال است و همینطور در صنایع پیشرفته‌ای دیگری مانند سازمان توسعه انرژی وزارت دفاع و صنعت‌های دیگر نیازهای کشور را در بخش‌ غیرنظامی تامین کنیم.

طلایی‌نیک با اشاره به اینکه نمونه جدید آن، دستگاه ایکس‌ری هست که می‌تواند اسکن کامیون‌ها را بدون اینکه درب کانتینرها و کانکس‌ها باز شود، از بیرون انجام دهد، اضافه کرد: نخستین تجهیزات پیشرفته‌ ساخت صنایع دفاعی را در غرب کشور همین چند روز پیش تحویل گمرک دادیم؛ این کمک‌هایی است که ما در حوزه اقتصاد مقاومتی به بخش‌های غیر نظامی خواهیم کرد.

وی در ادامه سخنان خود در خصوص اظهارات ترامپ تاکید کرد: ترامپ هیچ غلطی نمی‌تواند بکند زیرا ملت ما متحدتر، مقاوم‌تر، هوشمندتر و بابصیرت‌تر از گذشته در مقابل استکبار، آمریکا و صهیونیست‌ها  ایستادگی خواهند کرد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر دفاع با بیان اینکه فکر می‌کنم که ترامپ باید بسیار نگران باشد گفت: ترامپ حداقل باید از تجربه رؤسای جمهور پیشین استفاده می‌کرد چراکه هر کدام از رؤسای جمهور آمریکا و هر صهیونیستی که ایران را تهدید کرد کاملاً نتیجه عکس داده و این نتیجه را هم دولتمردان آمریکایی دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول