اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

حساب بین‌المللی پِی‌پال، خبرنگاران حامی فلسطین را سانسور می‌کند

خدمات مالی بین‌المللی پِی‌پال، حساب خبرنگارانی را که در یک وب‌سایت فرانسوی به انتشار مطالبی در حمایت از فلسطین می‌پرداختند، مسدود کرده است.

حساب بین‌المللی پِی‌پال، خبرنگاران حامی فلسطین را سانسور می‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، حساب مالی بین‌المللی پِی‌پال PayPal حساب کارکنان یک رسانه دیجیتال فرانسوی حامی فلسطینیان را مسدود کرد.

به نوشته سایت «انتفاضه الکترونیک»، این اقدامات که در راستای سانسور کردن است، ابزار این خبرنگاران برای انتقال و افزایش پول را از آن‌ها گرفته است و این وب‌سایت فرانسوی گفت اقدام قانونی انجام خواهد داد. 

پِی‌پال یک شرکت مالی آمریکایی است که در زمینه تجارت الکترونیکی و انتقال پول از طریق ایمیل فعلا است. پِی‌پال یکی از بزرگترین شرکت‌های پرداخت الکترونیکی در سرتاسر جهان است و جایگزین اندکی برای این حساب وجود دارد.

ین وب سایت فرانسوی، مقالاتی درباره فلسطینیان به زبان فرانسوی منتشر می‌کند و روز دوازدهم جولای ایمیلی از سوی شرک ت پِی‌پال دریافت کرد که گفته بود با بررسی فعالیت‌های این رسانه در استفاده از خدمات پِی‌پال و به دلیل طبیعت کاری که انجام می دهند، ارائه خدمات به این رسانه دیگر انجام نخواهد گرفت.

این ایمیل هیچ جزییاتی درباره نقض قوانین پِی‌پال از سوی این رسانه فرانسوی ندارد و این وب‌سایت در پاسخ گفته است که سازمانی غیردولتی و مستقر د فرانسه است که در چارچوب قوانین و قواعد دولت فرانسه عمل می‌کند. این وب‌سایت خواستار توضیح پِی‌پال شد اما گروه مالی پِی‌پال پاسخی نداده است. 

وب‌سایت انتفاضه الکترونیک در ادامه نوشت، «بنجامین وینتال» یک صهیونیست فعال در روزنامه «جروزالم پست» برای قانع کردن شرکت‌هایی مثل پِی‌پال به منظور اقدام علیه فعالان حامی فلسطین، همواره تلاش کرده است و توانسته پِی‌پال را قانع کند تا حساب‌های افراد رسانه‌ای فعال در حوزه فلسطین را مسدود کند.

این خبرنگار صهیونیست، پیش از این نیز اقداماتی را علیه حامیان فلسطین در اروپا انجام داده بود که از آن جمله در سال ۲۰۱۶ وی توانسته بود سیاستمداران اروپایی را برای سرکوب تظاهرکنندگان ضد رژیم صهیونیستی، قانع کند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول