اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

چهارمحال و بختیاری

معاون حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری خبر داد

آغاز طرح میثاق طلبگی در چهارمحال و بختیاری

معاون حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری از آغاز طرح میثاق طلبگی در حوزه علمیه امامیه شهرکرد خبر داد و گفت: این طرح ویژه طلاب جدیدالورود چهارمحال و بختیاری به حوزه‌های علمیه است.

آغاز طرح میثاق طلبگی در چهارمحال و بختیاری

حجت‌الاسلام علی‌اکبر آقابابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از آغاز طرح میثاق طلبگی در حوزه علمیه امامیه شهرکرد خبر داد و گفت: این طرح ویژه طلاب جدیدالورود چهارمحال و بختیاری به حوزه‌های علمیه است که از تاریخ یکم تیرماه آغاز و تا هشتم تیرماه جاری به‌مدت هشت روز ادامه دارد.

معاون حوزه‌های علمیه چهارمحال و بختیاری ادامه  داد: طلاب در این دوره با تحصیل در حوزه‌های علمیه و ماهیت طلبگی آشنا می‌شوند و سرفصل‌های آموزشی این دوره شامل اخلاق و آداب طلبگی و نحوه تحصیل در حوزه  است.

وی با بیان اینکه 100 نفر از طلبه‌های چهارمحال و بختیاری در دوره میثاق طلبگی شرکت دارند، اظهار کرد: پس از پایان دوره از حاضرین در دوره مصاحبه عملی و روانشناسی به‌عمل می‌آید و سپس طلاب برای گزینش حضور  در حوزه علمیه مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

آقابابایی در پایان افزود: طلاب در این دوره از حضور اساتید برجسته کشوری و سخنرانان طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبه‌زدایی دینی بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/68026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول