اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

واکنش اکرمی به توئیت ترامپ در گفت‌وگو با فارس:

کلوخ انداز را پاسخ سنگ است/ترامپ منفورترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه ترامپ، واقعاً منفورترین و پلیدترین رئیس‌جمهوری است که آمریکا تاکنون به خود دیده، تصریح کرد: او به هیچ چیزی پایبند نیست.

کلوخ انداز را پاسخ سنگ است/ترامپ منفورترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است

حجّت‌الاسلام سیّدرضا اکرمی، عضو جامعه روحانیت مبارز و رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با اشاره به توئیت تهدید آمیز رئیس‌جمهور آمریکا خطاب به روحانی گفت: ما در طول این 40 سال، تهدید، تحریم‌ و جنگ را به طور مکرر دیده‌ایم و چه در زمان امام راحل‌مان و چه در زمان رهبری، این‌ها را از سر گذرانده‌ایم و حالا به چهل‌وپنجمین رئیس جمهور آمریکا؛ یعنی ترامپ رسیده‌ایم.

وی با بیان اینکه ترامپ، واقعاً منفورترین و پلیدترین رئیس‌جمهوری است که آمریکا تا کنون به خود دیده، تصریح کرد: ترامپ به هیچ چیزی پایبند نیست. صرفاً هم در ارتباط با ایران نیست؛ در ارتباط با کانادا، ناتو، اتحادیه اروپا، روسیه و چین نیز اینطور است. به قول ما ایرانی‌ها، ترامپ به هیچ صراطی مستقیم نیست و یک کاسب باج‌بگیری است که برای رسیدن به منفعت خود، همه ارزش‌ها را زیر پا می‌گذارد.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری ادامه داد: از این آدم، انتظار کارهای ناروا و ناصحیح  می‌رود، امّا در ارتباط با جنگ نظامی باید گفت که به صد دلیل جنگ نظامی انجام نمی‌شود، چون هشت سال، جنگ با ایران را تجربه کرده‌اند و معلوم شد که اگر چه ورود به ایران آسان است، امّا خروج از آن، به این آسانی نیست.

اکرمی خاطرنشان کرد: به فرموده رهبری، آمریکا جنگ را به خزانه‌داری خود برده‌ است و جنگ نظامی رخ نخواهد داد.

وی با بیان اینکه  تهدید ترامپ، مثل همان تهدیدها و تشرهایی است که دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان انجام می‌دادند، تصریح کرد: این مرحله و این شرایط هم می‌گذرد. 

عضو جامعه روحانیت مبارز افزود: سخنان آقای روحانی خطاب به ترامپ، منطق دین، اخلاق و شرع است، چرا که «کلوخ انداز را پاسخ سنگ است». 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول