اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد مجلس در گفت‌وگو با فارس:

قرار بر انتشار لیست متخلفین واردات خودرو بود نه ارسال محرمانه به رئیس‌جمهور

امیر خجسته گفت: رئیس جمهور در ضرب الاجل خود به وزیر صنعت دستور داد تا موضوع تخلف واردات و توزیع خودروهای خارجی را صریعا ظرف 15 روز به مردن و دستگاه قضایی اعلام کند که افکار عمومی منتظرند وزارت صنعت به عنوان یک دستگاه اجرایی و دولتی لیست متخلفین را به قوه قضائیه و مردم اعلام کند.

قرار بر انتشار لیست متخلفین واردات خودرو بود نه ارسال محرمانه به رئیس‌جمهور

امیر خجسته رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و شفاف سازی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اظهار داشت: دستورات رییس جمهور به سه وزارتخانه در برابر برخورد با متخلفین اقدام خوب و بجایی بود که انجام گرفت اما جرم افراد متخلف کاملا محرز است که با این متخلفین بایستی سریعا برخورد قانونی شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قرار بر افشای لیست بود تا ارسال محرمانه به رییس جمهور خاطر نشان کرد: فردی که به کدها دسترسی داشته و از جایگاه اداری خود سوء استفاده کرده عمل این فرد منجربه ثبت سفارشات غیر قانونی و همچنین ورود غیر قانونی خودرو شده و نباید با ملاحظات نسبت به تخلف و جرم این افراد غافل شویم.

خجسته با تاکید بر اینکه نباید از واردات غیر مجاز سایر کالاها در این رابطه غافل شد افزود:با ایجاد فضای امن در برابر متخلفین در صورت عدم برخورد با آنان موجب جسارت دیگران انجام فساد خواهد شد.

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و شفاف سازی مجلس افزود: اگر مشکلات در هر دوره از وزارت هر فرد رخ داده نباید از افشای آن غافل شد و از زیر بار مشکلات شانه خالی کنیم و به صورت شفاف در هر زمان و دوره هر مدیری رخ داده برای مردم شفاف سازی شود.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول