اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد

انتخاب نخبگان بازنشسته کشوری / مهلت ارسال آثار تا 31 مرداد ماه

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از برگزاری مراسم بزرگداشت خانواده و تکریم بازنشستگان در 15 شهریور ماه خبر داد و گفت:‌نخبگان بازنشسته انتخاب و تقدیر می‌شوند.

انتخاب نخبگان بازنشسته کشوری / مهلت ارسال آثار تا 31 مرداد ماه

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، زهرا زاده‌غلام در نشست خبری گفت: به مناسبت بیست و پنجم ذیالحجه که مصادف با 15 شهریور ماه می‌شود روز بزرگداشت خانواده و تکریم بازنشستگان بوده که به همین دلیل می‌خواهیم از بازنشستگان تکریم کنیم.

وی ادامه داد: بازنشستگان نمونه را از سراسر استان‌ها انتخاب خواهیم کرد و آنها را مورد تقدیر قرار می‌دهیم.

وی ادامه داد: از سال 85 در تقویم رسمی کشور روز خانواده و بزرگداشت آن انتخاب شده و به همین دلیل سیزدهمین مراسم بزرگداشت خانواده و تکریم بازنشسته در صندوق بازنشستگی برگزار می‌شود و ما بازنشستگان نمونه را از میان یک میلیون و 400 هزار نفر خواهیم داشت.

زاده‌غلام انتخاب  بازنشستگان نمونه را در 6 محور عنوان کرد گفت: محورهای علوم، آموزش و پرورش، فرهنگ و هنر، کارآفرینی و ایجاد اشتغال، فعالیت‌های اجتماعی عام‌المنفعه، ورزشی و تندرستی و ایثار و فداکاری محورهایی هستند که بازنشستگان از میان آنها می‌توانند آثار و فعالیت‌های خود را ارسال کنند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بازنشستگان می‌توانند به سایت صندوق بازنشستگی کشوری مراجعه کرده و در قسمت بانک ملی نخبگان آثار و زمینه فعالیت خود را وارد کنند. به این ترتیب تمامی آثار آنها از طریق کمیته داوری انتخاب و ارزش‌گذاری می‌شود.

وی گفت: از هر استان 6 بازنشسته نخبه انتخاب خواهد شد و بازنشستگان از امروز تا 31 مرداد ماه مهلت دارند تا آثار و فعالیت‌های خود را که در دوران بازنشستگی فاخر و اثرگذار بوده را ثبت کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول