اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دادگستری خبر داد

موافقت مجلس با اولویت بررسی لایحه حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دادگستری گفت: با نظر موافق نمایندگان مجلس لایحه حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان با اولویت و خارج از نوبت در مجلس بررسی خواهد شد.

موافقت مجلس با اولویت بررسی لایحه حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان

میرهادی قره‌سید رومیانی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دادگستری در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس از بررسی قانون مبارزه با تأمین مالی تروریسم در مجلس خبر داد و گفت: ماده یک این لایحه که برای بررسی مجدد به کمیسیون مربوطه ارجاع داده شده بود، امروز در مجلس به تصویب رسید.

وی افزود: با نظر موافق نمایندگان مجلس لایحه حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان با اولویت و خارج از نوبت در مجلس بررسی خواهد شد.

به گزارش فارس، قوه قضائیه اردیبهشت‌ماه سال 88 لایحه‌ای با عنوان حمایت از کودکان و نوجوانان در 54 ماده به دولت ارائه داد و مواد این لایحه در بررسی دولت به 49 ماده کاهش یافت، نهایتاً این لایحه دهم مردادماه سال 90 در کمیسیون لوایح دولت دهم به تصویب رسید و 28 آبان ماه همان سال، به مجلس ارسال شد. 

آذرماه سال 96 بررسی لایحه حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان در کمیسیون حقوقی مجلس به ایستگاه آخر رسید، این لایحه در نوبت صحن قرار داشت که امروز با نظر مثبت نمایندگان در اولویت بررسی قرار گرفت. این لایحه در صورت تصویب می‌تواند خلأهای قانونی در زمینه حقوق کودکان و نوجوانان را برطرف کند. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول