اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

جانشین فرمانده انتظامی گنبدکاووس خبر داد

افزایش 89 درصدی کشفیات مواد مخدر درگنبدکاووس/ اجرای 4 مرحله عملیات پاکسازی محلات آلوده در گنبدکاووس

جانشین فرمانده منطقه انتظامی گنبدکاووس با اشاره به اجرای چهار مرحله پاکسازی مناطق آلوده در این شهرستان گفت: کشفیات مواد مخدر در تیرماه سال جاری نسبت به تیرماه سال گذشته 89 درصد افزایش یافته است.

افزایش 89 درصدی کشفیات مواد مخدر درگنبدکاووس/ اجرای 4 مرحله عملیات پاکسازی محلات آلوده در گنبدکاووس

جعفر شهیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به تلاش خستگی ناپذیر پرسنل نیروی انتظامی در شهرستان گنبدکاووس در راستای ایجاد امنیت برای شهروندان و برخورد با ناهنجاری‌ها و جرائم، اظهار کرد: خداوند متعال را شاکریم که مردم عزیز شهرستان گنبدکاووس هر روز نسبت به روز گذشته از عملکرد این نهاد انقلابی رضایت بیشتری داشته و در اجرای ماموریت‌های نیروی انتظامی نیز با تمام وجود به ما کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی گنبدکاووس در کنار همه اقدامات خود در حوزه‌های مختلف امنیتی و انتظامی در بخش مبارزه با مواد مخدر نیز اقدامات قابل توجهی را صورت داده است، تصریح کرد: ما در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مسوولیت کمیته را بر عهده داریم و در همین راستا به صورت پیوسته اقدامات خود را برای کشف مواد مخدر، دستگیری خرده‌فروشان و معتادان متجاهر ادامه می‌دهیم.

جانشین فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه اقدامات مقابله‌ای نیروی انتظامی همواره به موازات اقدامات پیشگیرانه و ارشادی این نهاد و نهادهای فرهنگی دیگر صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: مجموعه پرسنل و خادمان مردم در نیروی انتظامی بر خود فرض می‌دانند با کسانی که امنیت اجتماعی و سلامت خانواده‌ها به ویژه جوانان را به وسیله مواد مخدر به خطر می‌اندازند با قاطعیت برخورد قانونی کند.

وی با اشاره به عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گنبدکاووس از ابتدای تیرماه سال جاری 29 این ماه، اضافه کرد: بر اساس آمار میزان کشفیات انواع مواد مخدر در این ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته در گنبدکاووس با رشد 89 درصدی رو به رو شده است.

جانشین فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر یکی دیگر از اقدامات کمیته مقابله شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان است، گفت: در این حوزه نیز نیروی انتظامی با صلابت و قدرت اقدام به دستگیری خرده‌فروشان کرده است که بر اساس آمار به دست آمده نسبت به تیرماه سال گذشته با 24 درصد افزایش دستگیری مواجه بوده‌ایم.

شهیدی با تاکید بر اینکه دستگیری معتادین متجاهر نیز اقدام دیگر این نیرو برای مقابله و مبارزه با مواد مخدر است، ادامه داد: در این بخش نیز آمارها گویای این است که دستگیری معتادان متجاهر در تیرماه سال جاری نسبت به همین زمان در سال گذشته رشدی 61 درصدی را تجربه کرده است.

وی از اجرای چهار مرحله طرح پاکسازی و ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان گنبدکاووس توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: اعزام گشت‌های آشکار و پنهان به محل‌های هدف و مناطق آلوده نیز از جمله اقداماتی است که در راستای وظایف کمیته مقابله در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بر عهده ما قرار گرفته است.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول