اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

مدیرکل ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش خبر داد

اعزام تیم 60 نفره برای نظارت بر صحت فرایند ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس

مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش از اعزام تیم 60 نفره برای نظارت بر صحت فرایند ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس در سطح استان‌ها و مناطق خبر داد.

اعزام تیم 60 نفره برای نظارت بر صحت فرایند ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس

به گزارش گروه آموزش‌ و پرورش خبرگزاری فارس، علیرضا کمرئی مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به فصل ثبت‌نام مدارس، اظهار کرد: از امروز تیم اعزامی 60 نفره برای نظارت بر صحت فرایند ثبت‌نام دانش‌آموزان در سطح استان‌ها و مناطق آغاز به‌کار کرده است.

وی با اشاره به ارسال دستورالعمل اجرایی تشکیل ستادهای نظارت بر حقوق والدین و دانش‌آموزان گفت: این دستورالعمل به استان‌ها، ادارات، مناطق و مدارس ارسال‌ شده است و بر اساس این دستورالعمل از تمامی مدیران مدارس و ادارات انتظار داریم که در راستای عمل به مفاد این دستورالعمل از هرگونه اقدامی که سبب تضعیف حقوق والدین و دانش‌آموزان می‌شود و بدبینی، سوءظن و بی‌اعتمادی مردم به‌نظام آموزشی را ایجاد و یا گسترش می‌دهد، جلوگیری کنند.

کمرئی در ادامه افزود:‌ تیم‌های نظارت میدانی حوزه ستادی با بهره‌گیری از ظرفیت معاونت‌ها و سازمان‌های خود امروز از ساعت 7:30 نظارت میدانی بر فرایند ثبت‌نام را آغاز کرده است و در دو هفته گذشته در 4 مرحله تیم‌های نظارتی به‌منظور نظارت و اقدامات اصلاحی در فرایند ثبت‌نام به مدارس شهر تهران اعزام‌شده بودند و امروز و روز چهارشنبه این تیم‌ها با جامعیت و گستردگی بیشتری نظارت بر ثبت‌نام دانش آموزان را توسعه دادند.

اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در 19 تیرماه سال جاری، با ارسال دستورالعمل اجرایی تشکیل ستادهای نظارت بر حقوق والدین و دانش آموزان به مدارس بر توجه به شرایط اقتصادی جامعه و لزوم رعایت حقوق شهروندی، نظارت بیشتر بر فرایند ثبت‌نام را تأکید کرده بود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول