اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان:

ساماندهی خانه‌های مسافر در همدان در دستور کار قرار گیرد

معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان گفت: با سامان بخشیدن به خانه‌های مسافر و جلوگیری از سوءاستفاده افراد مترصد فرصت و ثبت خانه‌های مسافر می‌توان به امنیت و راحتی مسافر در همدان رسید.

ساماندهی خانه‌های مسافر در همدان در دستور کار قرار گیرد

سعید گلستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اهمیت توسعه پایدار در گردشگری اظهار کرد: گردشگری طی سال‌های اخیر به عنوان صنعتی که در تولید ناخالص ملی ایفای نقش می‌کند، در ارتباط با سایر صنایع به سرعت رو به رشد بوده و مبنایی برای توسعه اقتصادی به شمار می‌آید.

وی با اشاره به اینکه همدان با دارا بودن موقعیت‌های بالقوه طبیعی و آب و هوای معتدل در ایام گرم سال و نیز دارا بودن جاذبه‌های تاریخی و باستانی متعدد مقصد جذابی برای گردشگری است، گفت: وجود پدیده‌های طبیعی مانند غار علیصدر، آبشار گنجنامه، محوطه‌ باستانی هگمتانه، آرامگاه بزرگانی همچون بوعلی سینا یا باباطاهر و مقبره‌های تاریخی فراوان همدان را برای گذراندن ایام فراغت مسافران مقصدی جذاب کرده است.

معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان تصریح کرد: با بررسی موانع بر سر راه توسعه گردشگری باید بکوشیم تا استان همدان را در سطح کشور مطرح کنیم که باید در این راستا از تمام ظرفیت‌های گردشگری و آبادانی استان استفاده شود.

ایجاد سایت گردشگری راهی نو برای جذب گردشگر در همدان

وی بیان کرد: با ایجاد سایت مربوط به گردشگری تمام کسانی که قصد سفر به همدان را دارند، می‌توانند از مکان‌های اقامتی و قیمت آنها و نیز مناطق دیدنی استان مطلع شوند.

گلستانی ادامه داد: با سامان‌بخش خانه‌های مسافر و جلوگیری از سوء استفاده افراد مترصد فرصت و ثبت خانه‌های مسافر می‌توان به امنیت و راحتی مسافر در همدان رسید.

وی با اشاره به اینکه یک دفتر ساماندهی خانه‌های مسافر در حال حاضر با مجوز از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در سطح شهر همدان مشغول به فعالیت است، افزود: می‌توان چنین دفاتری را به نحو احسن توسعه داد و اطلاعات خانه مسافرها را در آن ثبت کرد تا بتوانیم ساماندهی مناسبی در این حوزه داشته باشیم.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول