اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شلیک یک فروند موشک بالستیک کوتاه‌بُرد یمن به جنوب عربستان

منابع یمنی از شلیک یک فروند موشک بالستیک «کوتاه برد» به سمت مواضع شبه نظامیان ائتلاف سعودی در منطقه نجران در جنوب عربستان خبر دادند.

شلیک یک فروند موشک بالستیک کوتاه‌بُرد یمن به جنوب عربستان

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله امروز ( شنبه) یک فروند موشک بالستیک را به سمت پادگان گارد ملی سعودی‌ها در منطقه «نجران» واقع در جنوب عربستان شلیک کردند.

یک منبع نظامی یمن در این باره می‌گوید که یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله یک فروند موشک بالستیک «کوتاه برد» را عصر امروز شنبه به سمت گارد ملی عربستان واقع در جنوب این کشور شلیک کردند.

منبع یمنی که نام موشک بالستیک شلیک شده را فاش نکرده است، اعلام کرد که این موشک کوتاه برد دقیقا به هدف مورد نظر در نجران اصابت کرده است.

یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله چهارشنبه گذشته هم یک فروند موشک بالستیک کوتاه برد از نوع «توچکا» را به سمت مواضع شبه نظامیان در ساحل غربی شلیک کردند.

یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله دیشب (جمعه) یک فروند موشک بالستیک «زلزال۲» را به سمت منطقه «عسیر» در جنوب عربستان سعودی شلیک کردند.

نیروهای یمنی شامگاه پنجشنبه نیز با شلیک موشک بالستیک «زلزال ۱»، مقر نیروهای واکنش سریع عربستان در منطقه «السدیس» نجران را منهدم کردند.

مسئولان نظامی یمن بارها اعلام کردند، تنها زمانی به حملات موشکی خود علیه «متجاوزان» پایان می‌دهند که ائتلاف سعودی حملات هوایی خود به یمن و کشتار مردم این کشور را متوقف کند.

انتهای پیام/ح

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول