اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

رئیس سازمان صنعت؛معدن و تجارت استان زنجان:

مشکل صدور پلاک موتور سیکلت با استاندارد یورو 3 در زنجان حل شد

رئیس سازمان صنعت؛معدن و تجارت استان زنجان گفت: رفع ممنوعیت صادرات شمش روی حاصل از ورود موقت مواد اولیه صورت گرفته و همچنین مشکل صدور پلاک موتور سیکلت با استاندارد یورو 3 حل شده است

مشکل صدور پلاک موتور سیکلت با استاندارد یورو 3 در زنجان حل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان؛ ناصر فغفوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در جلسه کمیته اقتصادی استان زنجان مطرح شد؛ مربوط به قطعی‌های برق واحدهای صنعتی بود.

وی با اشاره به اینکه تاکید ما اعلام قبلی قطعی برق از سوی شرکت متولی است؛ بیان کرد: البته واحدهای صنعتی در صورت مشاهده قطعی برق بدون اعلام قبلی می‌توانند موضوع را به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اطلاع دهند.

رئیس سازمان صنعت؛معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه تولید برق توسط واحدهای تولیدی توسط ژنراتور و شرکت برق خریداری می‌شود؛ تصریح کرد: بر همین اساس همه واحدهای تولیدی از ساعت 12 ظهر تا 16 در صورت داشتن ژنراتور از آن استفاده کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه رفع ممنوعیت صادرات شمش روی حاصل از ورود موقت مواد اولیه صورت گرفته و همچنین مشکل صدور پلاک موتور سیکلت با استاندارد یورو 3 حل شده است ؛ افزود:ممنوعیتی برای واردات خاک معدنی وجود نداشته و رفع ممنوعیت واردات کنسانتره روی نیز در دست پیگیری است.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول