اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  محور مقاومت

دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی هشدار داد

مقاومت فلسطین به زودی از «پهپاد آتش‌زا» استفاده خواهد کرد

رسانه‌های صهیونیستی ادعا می‌کنند حماس بعد از به کار بردن بادبادک‌های آتش‌زا برای ایجاد ناامنی در مناطق نزدیک نوار غزه، در حال برنامه‌ریزی برای استفاده از پهپاد‌های مسلح در فلسطین اشغالی است.

مقاومت فلسطین به زودی از «پهپاد آتش‌زا» استفاده خواهد کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بعد از گسترش ابعاد ناتوانی صهیونیست‌ها در مقابله کردن با بادبادک‌ها و بالن‌های آتش‌زای گروه‌های مقاومت در نوار غزه، اکنون گفته می‌شود «حماس» برای عملیات پهپادی در قلب فلسطین اشغالی آماده می‌شود.

نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی بعد از بررسی گزارش‌های مختلف، متقاعد شده‌اند که جنبش مقاومت اسلامی (حماس) قصد دارد عملیات‌های پیشرفته‌تری را با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین و مجهز به تسلیحات آتش‌زا در دیگر مناطق فلسطین اشغالی اجرا کند.

به نوشته نشریه عبری‌زبان «اسرائیل هیوم» گروه‌های مقاومت خارج از نوار غزه به زودی به وسیله پهپادهای کنترل از راه دور که به تجهیزات انفجاری و آتش‌زا مسلح هستند، در شهرک‌ها و مناطق صهیونیست‌نشین در قلب فلسطین اشغالی و حتی نزدیک کرانه باختری نیز عملیات خواهند کرد.

این نشریه با اشاره به وقوع حریق گسترده درپی فرود آمدن یک بادبادک آتش‌زا در شهرک «لاخیش» که فاصله زیادی از مناطق نزدیک مرز غزه دارد، گزارش داد که فلسطینی‌ها هم‌اکنون نیز با استفاده از موتورها و پیشرانه‌های الکتریکی، بادبادک‌های ساده خود را به فواصل بیشتری می‌فرستند و سپس در آنجا با تایمرهایی که دارند مشتعل می‌شوند.


یکی از پهپادهای حماس بر فراز غزه

 

مقامات رژیم صهیونیستی تخمین زده‌اند که آتش‌سوزیِ اراضی و مزارع شهرک‌نشینان مجاور نوار غزه ناشی از بادبادک‌های آتش‌زا، بیش از ۳ میلیون دلار به آنها خسارت وارد کرده است. (جزئیات بیشتر)

گروه‌های مقاومت فلسطینی همچنین موفق شده‌اند با استفاده از این شیوه جدید مقابله با صهیونیست‌ها، چندین پارک و محل تفریح شهرک‌نشینان را به آتش بکشند. سیستم‌ها آبیاری و همچنین دامداری‌های صهیونیست‌ها نیز آسیب دیده‌اند.

بادبادک‌های آتش‌زای فلسطینی‌ها در طول برگزاری راهپیمایی‌های بازگشت در ماه آوریل، می و ژوئن ۲۰۱۸، مشکلات جدی برای رژیم صهیونیستی ایجاد کرده زیرا مقابله با آن بر خلاف سادگی‌اش، آسان نیست.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی تخمین زده است که طی دو ماه اخیر، تاکنون حدود ۱۲۰۰ بادبادک و بالن آتش‌زا از نوار غزه به پرواز درآمده است که حدود ۵۰۰ عدد آن را ارتش اسرائیل، ساقط کرده است. 

همچنین وزارت جنگ این رژیم می‌گوید که حداقل ۷۰۰ عدد این بادبادک‌ها با فرود در مزارع صهیونیست‌ها، حداقل به طور مجموع بیش از بیست کیلومتر مربع را به آتش‌ کشیده است.

مقامات رژیم صهیونیستی با متهم کردن ایران به تنش‌زایی در منطقه، هشدار دادند که در صورت تداوم حملات گروه‌های مقاومت به شهرک‌های مجاور غزه، با «مشت آهنین» به فلسطینیان پاسخ خواهند داد. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول