اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

دبیر هیات فوتبال گلستان خبر داد

دستور ویژه رئیس هیات فوتبال گلستان برای رسیدگی حوادث دیدار «ملوان» بندرگز و «شهریار» ساری/ ملوان بندرگز افتخار فوتبال گلستان است

دبیر هیات فوتبال گلستان از صدور دستور ویژه رئیس هیات فوتبال گلستان برای رسیدگی حوادث دیدار «ملوان» بندرگز و «شهریار» ساری خبر داد و گفت: باید دست حامی مالی ملوان بندرگز را بوسید که در چنین شرایطی از تیم حمایت می‌کند.

دستور ویژه رئیس هیات فوتبال گلستان برای رسیدگی حوادث دیدار «ملوان» بندرگز و «شهریار» ساری/ ملوان بندرگز افتخار فوتبال گلستان است

مرتضی شکی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص گفت‌وگوی منتشر شده با سرپرست تیم فوتبال ملوان بندرگز درباره اتفاقات دیدار شب گذشته دیدار دو تیم ملوان بندرگز و شهریار ساری که در ساری برگزار شد و نقد به عملکرد هیات فوتبال گلستان و رئیس و دبیر این هیات اظهار کرد: این اتفاق برای هر تیمی که بیافتد ناخوشایند است.

وی ادامه داد: ما از اینکه تماشاگران یا بازیکنان و مسوولان تیم گلستان در هر نقطه‌ای از کشور مورد بی‌احترامی یا توهین قرار گیرند بدون شک از طریق فدراسیون پیگیری می‌کنیم و در خصوص این بازی هم رئیس هیات دستور ویژه رسیدگی را صادر کرده و اقدامات لازم از سوی هیات فوتبال استان انجام خواهد شد.

دبیر هیات فوتبال گلستان تصریح کرد: سرپرست تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز در گفت‌وگوی خبری خود اشاره کرده که از قبل بازی تنش‌هایی وجود داشته و برای من جای سوال دارد که چرا باید این تنش وجود داشته باشد زیرا اعضای کادر فنی و سرپرست و بازیکنان ما و تیم ساری افراد فهیم و باسابقه‌ای در ورزش هستند و باید مشخص شود این تنش از کجا شروع شده است.

شکی گفت: این دوستان اگر از تنش‌های قبل بازی مطلع بوده‌اند، قبل از رفتن به ساری باید به هیات فوتبال استان اطلاع می‌دادند که این بازی از حساسیت‌های خاصی برخوردار است تا ما رایزنی‌های لازم را با فدراسیون، کمیته فوتبال ساحلی، ناظر بازی، برگزار کنندگان و افراد مسوول داشته باشیم.

وی اضافه کرد: در استان گلستان هم بعضی اوقات پیش می‌آید که برخی از بازی‌ها از حساسیت بالایی برخوردار است و ما از قبل بازی تمهیدات لازم را از هر نظر در نظر می‌گیریم تا بازی با کمترین مشکل برگزار شود.

دبیر هیات فوتبال گلستان خاطرنشان کرد: اینکه گفته می‌شود هیات فوتبال استان گلستان هیچگاه به تیم ملوان بندرگز کمکی نکرده را به وجدان خودشان می‌سپارم، ما به اندازه توانمان کمک لازم را انجام داده‌ایم.

شکی در واکنش به اینکه گفته شده رئیس و دبیر هیات هیچگاه پاسخگو نیستند، گفت: رئیس کمیته فوتبال ساحلی ما آقای «مهدی تبیانیان» سرمربی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز است و ایشان بفرمایند ما ساعات اداری و غیر اداری و حتی ساعت‌های 11 شب چگونه پاسخ دوستان نسبت به مطالبات و انتظارات را داده‌ایم.

وی اضافه کرد: از طرف دیگر ارتباطی که خود دوستان با فدراسیون دارند شاید ارتباط قوی‌تر و بیشتر از ما است و اینکه گفته می‌شود هیات از حق ما دفاع کند یک حرف معنی‌داری است و کجای کار می‌لنگد که ما باید برویم و از آنها دفاع کنیم، چرا کار به اینجا رسیده است.

دبیر هیات فوتبال گلستان اظهار کرد: بندرگز چه میزبان باشد و چه میهمان باشد همیشه دار مشکل است و دوستان باید درون خودشان تحقیق کنند که چه اتفاقی رخ می‌دهد که تیم در هر شهری که بازی کند دچار چنین حواشی می‌شود.

شکی گفت: هر زمانی که این تیم بازی دارد، 48 تا 72 ساعت بعد حکم جریمه مالی برای تیم ملوان به هیات ارسال می‌شود و ما نشستی با سرمربی این تیم داشته‌ایم و بارها با وی صحبت کردیم و گفتم که آبروی فوتبال بندرگز و شهر بندرگز و آبروی استان در این بحث در میان است.

وی اضافه کرد: نکته بعدی که من به آقای تبیانیان بیان کردم گفته‌ام که شما از بودجه‌ای که دارید حیفتان نمی‌آید که به این سادگی باید برای جریمه بپردازید.

دبیر هیات فوتبال گلستان تصریح کرد: فصل گذشته ملوان بندرگز 50 میلیون تومان جریمه مالی برای همین احکام انضباطی داشته است و رئیس هیات برای پرداخت بدهی احکام انضباطی ملوان بندرگز ضمانت کرد که این تیم بدهی‌اش را پرداخت می‌کند در حالی که هیچگاه برای هیچ تیمی ما چنین اقدامی انجام نداده‌ایم.

شکی گفت: اینکه آقایان می‌فرمایند ورزشگاه ساری استاندارد نبوده، مگر ورزشگاه ما استاندارد بوده، در گذشته دور زمین فقط یک فنسی نصب بود و کم کم شرایط فعلی استاندارد برای زمین بندرگز فراهم شده است.

وی ادامه داد: به نظرم نباید به این مسائل خورده بگیریم و همانگونه که فدراسیون به ما مهلت داد تا شرایط زمین را به شرایط استاندارد نزدیک کنیم باید به ساری و نقاط مختلف کشور هم این فرصت را بدهیم که ورزشگاه‌های آنها نیز استاندارد شود.

دبیر هیات فوتبال گلستان تاکید کرد: اینکه اگر لازم است هیات جایی از حق تیم دفاع کند ما تمام قد در خدمت تیم هستیم و بگویند کجا حقشان ضایع شده ما با قدرت از حقشان دفاع خواهیم کرد.

شکی گفت: اینکه گفته می‌شود امسال برای تماشای بازی‌های تیم در بندرگ حاضر نشدیم گلایه به حقی است و ما باید حداقل بازی‌هایی که در بندرگز برگزار می‌شود را کنار تیم باشیم و تلاش خواهیم کرد از امروز به بعد با دقت بیشتری نسبت به این موضوع عمل کنیم.

وی در بخش دیگری در خصوص اینکه اگر تیم گرگانی بود نگاه هیات به تیم بهتر بود، تاکید کرد: این را به وجدان دوستان واگذار می‌کنم چون من در ماه مبارک رمضان تمامی بازی‌های فوتبال جام رمضان در شهرهای استان را رفته‌ام و حتی برخی اوقات بخاطر مشاهده بازی‌های شهرهای مختلف نزدیک به سحر به محل زندگی‌ام رسیده‌ام.

دبیر هیات فوتبال استان گلستان تصریح کرد: اما اینکه می‌گویند باید به ملوان توجه بیشتری داشته باشیم حرف حقی است که ما هم قبول داریم اما اینکه گفته شود اگر تیم گرگانی بود توجه ما بیشتر بود را به واقع قبول ندارم.

شکی در پایان ابراز کرد: فوتبال ملوان بندرگز یکی از افتخارات فوتبال استان گلستان است و باید از حامیان مالی این تیم باید به شدت از آنها تشکر کرد و دستشان را بوسید که در چنین زمان و شرایطی از تیم حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول