اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رئیس جنبش اسلامی فلسطین؛ از حبس انفرادی به بازداشت خانگی

رژیم صهیونیستی، رئیس جنبش اسلامی فلسطین در اراضی اشغالی 1948 را از زندان آزاد کرد اما وی را تحت بازداشت خانگی قرار دارد.

رئیس جنبش اسلامی فلسطین؛ از حبس انفرادی به بازداشت خانگی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دادگاه رژیم صهیونیستی پنجشنبه (دیروز) شیخ «رائد صلاح» رئیس جنبش اسلامی فلسطین در اراضی اشغالی 1948 را به صورت مشروط آزاد کرد.

بر اساس گزارش وبگاه «عربی 21»، شیخ صلاح اگرچه پس از 10 ماه حبس کشیدن از زندان آزاد شد اما به دستور رژیم صهیونیستی تحت بازداشت خانگی قرارگرفت؛ او اجازه مصاحبه با رسانه‌ها را ندارد و فقط حق دیدار با بستگان درجه یک را خواهد داشت.

خبرگزاری فلسطینی«صفا» گزارش داد دادستانی کل فلسطین به حکم صادر شده اعتراض کرد اما دادگاه رژیم صهیونیستی ، امروز این تجدیدنظر را نپذیرفت و شیخ صلاح با همان شرایط ذکر شده تحت بازداشت خانگی قرار خواهد گرفت.

رائد صلاح در آگوست سال گذشته 2017 (مهرماه 1396) در منزلش در ام‌الفحم واقع در اراضی اشغالی 1948 بازداشت و به سلولی انفرادی در زندان «هشیکما» در عسقلان منتقل شد. از جمله اتهامات او به ادعای صهیونیست‌ها «تحریک به خشونت» است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول