اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه همدان:

سران قوا حل مشکلات معیشتی را در اولویت قرار دهند/ دولت با سودجویان برخورد کند

امام جمعه همدان با بیان اینکه سران قوا حل مشکلات معیشتی مردم را در اولویت قرار دهند، گفت: دولت با سودجویان برخورد کند.

سران قوا حل مشکلات معیشتی را در اولویت قرار دهند/ دولت با سودجویان برخورد کند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی ـ سیاسی نماز جمعه همدان با دعوت مردم به تقوای الهی اظهار کرد: در شرایط کنونی که دشمن درصدد ایجاد بحران برای کشور است، تنها با همدلی و وحدت می‌توانیم این گذرگاه سخت عبور کنیم.

وی با بیان اینکه سران سه قوه حل مشکلات مردم را در برنامه قرار دهند، گفت: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری توجه به رفع مشکلات معیشتی مردم و رسیدگی به محرومان و نیازمندان است.

امام جمعه همدان یکی از راهکارهای عبور از مشکلات فعلی را توجه به اقتصاد مقاومتی دانست و با تأکید بر لزوم همراهی مدیران در راستای تحقق این مهم، توجه به این اصل اساسی را اولویت کشور عنوان کرد.

وی با اشاره به خیانت برخی افراد سودجو در بازار ارز و سکه افزود: این افراد به نظام، خون شهدا و مردم خیانت می‌کنند هرچند که هدف اصلی آنها زدن رگ حیاتی مردم است.

مردم به اندازه نیاز خرید کنند

طه‌محمدی از مردم خواست هوشیار باشند و آب به آسیاب دشمن نریزند، اظهار کرد: خرید مردم باید به اندازه نیاز باشد، ضمن اینکه خودداری از اسراف و تبذیر باید جزو برنامه‌های اصلی زندگی مردم باشد.

وی خواستار برخورد قاطع با افراد سودجو شد و تأکید کرد: باید حتماً با آنهایی که بازار ارز و سکه و اقتصاد کشور را دچار آشفتگی کرده‌اند برخورد صورت گیرد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه مسوولان باید فضای کار برای کسانی که دنبال فلج اقتصاد کشور هستند را تنگ کنند، گفت: مسوولان باید به مردم پاسخگو باشند که چطور می‌شود فردی می‌تواند بدون اطلاع نهادهای نظارتی تعدادی کثیری سکه خریداری کند؟

وی با تقدیر از اقدام جهادی قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه در تکمیل طرح آبرسانی در خرمشهر، اضافه کرد: انجام کار در گرمای بیش از 50 درجه بسیار سخت و طاقت‌فرساست که این عزیزان این مهم را انجام دادند و برای این اقدام ارزشی از خدای بزرگ برای آنها سلامتی و موفقیت خواستاریم.

 طه‌محمدی با اشاره به نامه قدردانی سردار سلیمانی به رئیس جمهور به خاطر مواضع انقلابی‌اش در مقابل استکبار جهانی گفت: دشمن در مقابل ایران متحد و قدرتمند کاری از پیش نخواهد برد، بنابراین باید در مسیر وحدت و همدلی درصدد حل مشکلات برآییم.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول