اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

سرپرست فوتبال ساحلی ملوان بندرگز مطرح کرد

نقش دکوری رئیس هیات فوتبال گلستان در فوتبال استان/ نزاع و درگیری لیدرهای «شهریار» ساری با هواداران و بازیکنان «ملوان» بندرگز

سرپرست تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز از نقش دکوری رئیس هیات فوتبال گلستان در دفاع از حق فوتبال استان انتقاد کرد و خطاب به رئیس هیات گفت: شما یا در فدراسیون ارتباط و جایگاه دارید یا ندارید، اگر جایگاه ندارید هیات فوتبال استان را ببوس و کنار بگذار و اجازه بدهید کسی بیاید که بتواند در فدراسیون از حق فوتبال استان دفاع کند.

نقش دکوری رئیس هیات فوتبال گلستان در فوتبال استان/ نزاع و درگیری لیدرهای «شهریار» ساری با هواداران و بازیکنان «ملوان» بندرگز

فاضل جهانشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص درگیری پیش آمده شب گذشته در بازی برابر تیم فوتبال ساحلی «شهریار ساری» که در ساری برگزار شد، اظهار کرد: تیم شریار ساری در گذشته با نام «فائزکاران فره‌آباد ساری» در مسابقات شرکت می‌کرد و بعدا با خرید امتیاز به نام شهریار ساری تغییر نام داد.

وی ادامه داد: همیشه بازی‌های ما با ساری بازی‌های حساسی بوده و دربی شمال کشور بوده است و همیشه باخت و برد در زمین‌های همدیگر وجود داشته اما امسال ساروی‌ها بازی شب گذشته را به گونه دیگری حساس کردند.

سرپرست تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز خاطرنشان کرد: این حساسیت تا آنجا بالا رفت که ما احساس کردیم در ساری قرار است جنگ راه بیافتد و از روزهای گذشته این حساسیت را تا آنجا بالا بردند که جو آنقدر سنگین و نامناسبی در ورزشگاه حاکم بود.

جهانشاهی بیان کرد: پیوستن تعدادی از فوتبالیست‌های مازندرانی به تیم فوبتبال ساحلی ملوان بندرگز و پیوستن «حسن عبداللهی» به ملوان بندرگز که یک سری حواشی و دلخوری‌هایی که حسن عبداللهی از تیم ساری در آخر فصل گذشته داشت باعث شد شرایط مسابقه شب گذشته به سمت و سوی دیگری برود.

 

داوران تحت تاثیر جو ورزشگاه سوت می‌زنند

وی اضافه کرد: متاسفانه ملوان در این بازی هم از داوری به شدت ضربه خورد و در فصل جاری 10 امتیاز کسب کردیم و به اندازه همین 10 امتیاز داوران از ما گرفتند و متاسفانه نسل داوران خوب و درجه یک در فوتبال ساحلی در حال نابود شدن است.

جهانشاهی تاکید کرد: متاسفانه داوران جوان و کم تجربه که تحت تاثیر جو مسابقات قرار می‌گیرند و در کنار آن داوران با تجربه‌ای قضاوت می‌کنند که به نظر می‌رسد عمدا اشتباه می‌کنند و به عمد بد سوت می‌زنند و جلوی چشمان داور خطا می‌کنند و داور به نفع میزبان سوت می‌زند.

وی گفت: «مهدی احمدی» مربی تیم ما در بازی شب گذشته یک صحنه مقداری از خط وارد زمین شد و به داور اعتراض کرد و داور مهدی احمدی را اخراج کرد و از سوی دیگر، «افشین امیدی» مربی و بازیکن تیم ساری که عامل تمام حواشی و اتفاقات شب گذشته روی سکو و داخل زمین بود و با برنامه‌ریزی ایشان جو ورزشگاه متشنج شد، داور تنها با کارت زرد وی را جریمه کرد.

سرپرست تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز با اشاره به اینکه در صحنه‌ای که باعث درگیری هواداران و لیدرها با مهران شهسوار شد، افشین امیدی به لیدر اشاره کرد، تاکید کرد: دو پنالتی مسلم را برای ما نگرفتند، دو بازیکن تاثیرگذار ساری باید اخراج می‌شد که این اتفاق نیافتاد و ما فیلم بازی را آماده می‌کنیم و به فدراسیون خواهیم فرستاد.

جهانشاهی گفت: به دلیل فاصله کم دو شهرستان بندرگز و ساری، تماشاگران و هواداران ملوان بندرگز نیز در ورزشگاه حاضر بودند که «مهران شهسوار» مربی فصل گذشته تیم ما نیز در گوشه‌ای از ورزشگاه بین تماشاگران حاضر بود و خیلی عادی بازی را تماشا می‌کرد.

وی ادامه داد: با هماهنگی لیدرهای تیم شهریار ساری به سمت ایشان حمله شد و با چوب وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند که وی مجبور به فرار شد که فیلمش موجود است.

سرپرست تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز تاکید کرد: متاسفانه نیروی انتظامی به جای آنکه عدالت را در تامین امنیت رعایت بکند، تمام نیروهای خودش را بر روی هواداران ما متمرکز کرده بود و هیچ کاری به هیچ قسمت ورزشگاه نداشتند و این امر باعث شد فشار روانی شدیدی به هواداران و حتی به خود ما وارد شود.

جهانشاهی بیان کرد: متاسفانه در داخل زمین «افشین امیدی» بازی را به تنش کشید و صحنه‌های بسیار زشتی را در هنگام بازی شاهد بودیم و تماشاگران ما دیشب به هیچ عنوان امنیت نداشتند.

وی گفت: پنج دقیقه بعد از پایان بازی همان هواداری که با چوب به کمر مهران شهسوار زد به همراه دیگر تماشاگران از درب اصلی وارد زمین شدند و دوباره به سمت بازیکنان ما حمله کردند که متاسفانه نماینده فدراسیون این صحنه‌ها را نمی‌بیند و نمی‌شنود و داور این مواقع این صحنه‌ها را نمی‌بیند و نمی‌شنود و این صحنه‌ها به ضرر تیم ما تمام می‌شود.

 

نقش دکوری رئیس هیات فوتبال گلستان در هیات

جهانشاهی تاکید کرد: من می‌خواهم از هیات فوتبال استان گلستان گلایه کنم که نقش هیات فوتبال گلستان در فوتبال استان ما چیست و رئیس هیات فوتبال در هیات چه کاری انجام می‌دهد و دبیر هیات دقیقا در هیات چه کاری انجام می‌دهد.

وی افزود: دقیقا 9 بازی از بازی‌های این فصل می‌گذرد و پنج بازی ما در بندرگز انجام شد و این آقایان به خودشان زحمت ندادند یک بازی را به بندرگز بیایند و از طرف دیگر مدیرکل ورزش و جوانان گلستان دو بار به ورزشگاه آمده و بازی‌ها را دیده که این حضور خودش قوت قلبی برای ما است، خبرنگاران و اهالی ورزش چندین بار به ورزشگاه آمدند و باعث خوشحالی برای ما شدند.

جهانشاهی بیان کرد: هنوز از هیات فوتبال استان گلستان یک تماس تلفنی با ما گرفته نشده که بپرسند آقایان شرایط شما چطور است، مشکلی ندارید، کمکی نیاز ندارید، ما که انتظار کمک مالی نداریم هر چند که هیچ زمانی هیچ کمک مالی به ما نکردند، ما انتظار داریم حمایت معنوی از ما انجام دهند و حداقل از حق ملوان که حق استان گلستان از در فدراسیون دفاع کنند.

وی ادامه داد: روزی باید حسرت می‌خوردید که ملوان بندرگز در لیگ شرکت کند و امسال که خود مردم این اتفاق را رقم زدند و مدیرعامل تیم که تا امروز 170 میلیون تومان برای تیم هزینه کرده است، دوستان در هیات فوتبال کجا هستند.

سرپرست تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز خطاب به رئیس هیات فوتبال استان گلستان گفت: شما جز دکور نقشت در هیات فوتبال گلستان چیست، اگر این تیم در گرگان بود شما اجازه می‌دادید سرش را داوران ببرند و اجازه می‌دادید چنین توهین‌هایی به تیم و تماشاگران و هواداران شود و هیچ واکنشی نداشته باشید.

جهانشاهی گفت: شما یا در فدراسیون ارتباط و جایگاه دارید یا ندارید، اگر جایگاه ندارید هیات فوتبال استان را ببوس و کنار بگذار و اجازه بدهید کسی بیاید که بتواند در فدراسیون از حق فوتبال استان دفاع کند و یا اینکه ارتباط دارند و توان دفاع از تیم لیگ برتری استان خود را ندارند که در هر صورت به مدیریت و عملکرد هیات فوتبال گلستان انتقاد وارد است.

 

بازیکنان در بازی ساری در زمین لباس عوض کردند

وی اضافه کرد: با این شرایط این ذهنیت برای ما ایجاد شده که دوستان به عمد این برخورد را با تیم ملوان بندرگز انجام می‌دهند و هیچکس نیست که از حق ما دفاع کند.

سرپرست تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز خاطرنشان کرد: متاسفانه تمام استاندارهای ملی و بین‌المللی در برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی فقط باید برای ملوان بندرگز اجرا شود، در بازی شب گذشته در ساری هیچ استانداردی در ورزشگاه وجود نداشت.

جهانشاهی بیان کرد: ورزشگاهی که دیشب بازی فوتبال ساحلی در آن برگزار شد، یک سرویس بهداشتی و یک رختکن مناسب وجود ندارد و بازیکنان در زمین تعویض لباس انجام دادند و جایی نداشتیم که وسایل را در آنجا بگذاریم و مجبور شدیم وسایل را به داخل زمین بیاوریم.

وی اضافه کرد: استان گلستان یک تیم فوتبالی لیگ برتری دارد و به نظر من ارزش این را دارد که رئیس هیات فوتبال استان به فدراسیون برود و با آقای تاج صحبت کند و شرایط و مشکلات را مطرح کند و بگوید چه ظلم‌هایی بر تیم می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز گفت: متاسفانه رئیس هیات فوتبال که هیچگاه تلفن خود را جواب نمی‌دهد، دبیر هیات فوتبال هر چند به سختی اما به هر ترتیب تلفن خودش را جوای می‌دهد و در آخرین تماس خیلی دوستانه گلایه کردم که حداقل به ما سر بزنید و ببینید ما چه مشکلاتی داریم که تا امروز این اتفاق نیافتاده است.

گفتنی است، تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز 21 تیرماه در بندرگز با شهدای «چلیچه» دیدار خواهد کرد که چلیچه 9 امتیازی و نهم جدول است و بندرگز 10 امتیازی و در جایگاه هفتم جدول قرار دارد.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول