اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

در پارلمان فرانسه مطرح شد

گلایه سخنگوی ارتش اسرائیل از اسباب‌بازی‌های حماس که آتش به جان اراضی صهیونیستی انداخته

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در نشست کمیته روابط خارجی پارلمان فرانسه ادعاهای این رژیم درباره معترضان فلسطینی را تکرار کرد و اتهام‌هایی به ایران و حماس زد.

گلایه سخنگوی ارتش اسرائیل از اسباب‌بازی‌های حماس که آتش به جان اراضی صهیونیستی انداخته

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در حالی که حملات نظامی صهیونیست‌ها به فلسطینیان به ویژه در نواز غزه ادامه دارد، سخنگوی ارتش این رژیم در نشست پارلمان فرانسه ادعاهای تل‌آویو علیه گروه‌های مقاومت و ایران را تکرار کرد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در نشست کمیته روابط خارجی پارلمان فرانسه مدعی شد که حماس از اسباب بازی‌های کودکان برای حمله به این رژیم و آتش زدن اراضی استفاده می‌کند.

طبق گزارش «عاروتص شوع»، ژنرال «رونِن مانلیس» گفت: «حماس یک سلاح جدید ساخته که شبیه به اسباب بازی‌های کودکان است و هزینه‌اش تنها یک یورو است اما سبب سوزاندن بیش از ۲۷۰۰ هکتار شده است».

بادبادک‌های آتش‌زا که در طول راهپیمایی‌های بازگشت مورد استفاده قرار می‌گیرد تا کنون خسارات بسیاری به اراضی اشغالی وارد کرده است.

رژیم صهیونیستی در پاسخ به این اقدامات فلسطینیان، حملات موشکی به بادبادک‌های آتش‌زا

را در دستور کار قرار داده است.

«رونِن مانلیس» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی

تعداد بالای تلفات حملات هفته‌های اخیر رژیم صهیونیستی به راهپیمایی فلسطینی در مرز غزه موسوم به «راهپیمایی بازگشت» حتی صدای نهادهای بین‌المللی را در آورده اما  این نظامی صهیونیست در پارلمان فرانسوی گفت: «آنچه در مرز غزه-اسرائیل دارد اتفاق می‌افتد تظاهرات نیست».

او مدعی شد که رژیم صهیونیستی در «خط مقدم جنگ با سازمان‌های تروریستی است و آنها می‌خواهند به پاریس، لندن، نیویورک، مالی بوینوس آیرس و هر جا که بتوانند، حمله کنند».

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی خطاب به اعضای کمیته روابط خارجی پارلمان فرانسه گفت: «در دامی که حماس پهن کرده، نیفتید، حماس یک سازمان نظامی تروریست است و برای ما حماس شبیه به آنچه که داعش برای شما است، می‌باشد».

طبق گزارش روزنامه «یدیعوت آحارونوت»، وی در این کمیته ادعاهای رژیم صهیونیستی علیه ایران را تکرار کرد و مدعی کمک‌های این کشور به حماس شد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایران سالانه ۱۰۰ میلیون دلار به گروه‌های تروریستی در غزه پول منتقل می‌کند. 

ادعاهای رژیم صهیونیستی علیه نیروهای مقاومت و ایران در حالی مطرح شده که بنا بر آخرین گزارش‌ها تعداد شهدای راهپیمایی‌های بازگشت در مرز نوار غزه ، به ۱۳۴ نفر رسیده است.

راهپیمایی‌های بازگشت از ۳۰ مارس ۲۰۱۸ در اعتراض به محاصره غزه و نیز تأکید بر حق بازگشت در مرز نوار غزه با فلسطین اشغالی آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول