اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

بسته خبری تئاتر/13 تیر 97

گروه بازیگران آهواره تکمیل شدند/ تمدید 2 نمایش در تئاتر شهر

اجرای دو نمایش به صحنه رفته در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به کارگردانی داریوش رعیت و سینا شعبانخانی تا روز جمعه 22 تیر ماه تمدید شد.

گروه بازیگران آهواره تکمیل شدند/ تمدید 2 نمایش در تئاتر شهر

به گزارش خبرنگار تئاتر فارس، نمایش «پرتی» به کارگردانی بهار رضی زاده روزهای پایانی هفته جاری در دو نوبت میزبان علاقه مندان تئاتر است.

نمایش «پرتی» به کارگردانی بهار رضی زاده در پلاتو اجرا  روزهای پنجشنبه 14 و جمعه 15 تیر ماه در دو نوبت ساعت های 16:30 و 18 به صحنه می رود.

نمایش «پرتی» به نویسندگی رسول کاهانی و کارگردانی بهار رضی زاده و بازی بهار رضی زاده، شوکا کریمی، کتایون لطیف، ثمین رادنیکنام، ماهنی مهرپور در پلاتو اجرا میزبان علاقه مندان تئاتر است.

*گروه بازیگران نمایش «آهواره» تکمیل شدند

علی باقری و محمد ولی زادگان به نمایش «آهواره» به کارگردانی احسان گودرزی پیوستند. با حضور علی باقری و محمد ولی زادگان در نمایش «آهواره» به نویسندگی و کارگردانی احسان گودرزی گروه بازیگران این نمایش تکمیل شدند.

در این نمایش که از اول مرداد ماه در تماشاخانه پالیز به روی صحنه می رود، نگار جواهریان و الهام کردا نیز حضور دارند.

«آهواره» عنوان سومین نمایشی است که احسان گودرزی نوشته و کارگردانی می کند، وی پیش از این دو نمایش «مثل شلوار جین آبی» و «اسلحه ناموس منه» را نیز در مقام کارگردان به صحنه برده است.

*اجرای دو نمایش در تالار سایه تمدید شد

اجرای دو نمایش به صحنه رفته در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به کارگردانی داریوش رعیت و سینا شعبانخانی تا روز جمعه 22 تیر ماه  تمدید شد.

نمایش «تئاتر قجری» به نویسندگی و کارگردانی داریوش رعیت و بازی  یزاد سیف، بهروز پور برجی و پژمان علیپورهر روز غیر از شنبه ها ساعت 18 در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.

نمایش «پلاس پلاس به توان دو» به نویسندگی و کارگردانی سینا شفیعی و بازی  مصطفی ساسانی. سحرناز عباس زاده، عبدالرضا یعقوبی، محمدرضا محمدپور، حمیدرضا معدن کن، سترگ رضایی، محمد امیری هر روز غیر از شنبه‌ها ساعت 20 میزبان علاقه مندان تئاتر است.

* «آرزوی سنجاب کوچولو» در فرهنگسرای نیاوران

نمایش کودک «آرزوی سنجاب کوچولو»  داستان سنجابی است که آرزو می‎کند دمش بزرگ و زیبا شود و به همین دلیل با روباه فالگیر و حیله گر دوست می‎شود تابه آرزویش برسد غافل از اینکه.....

عوامل نمایش «آرزوی سنجاب کوچولو» عبارتند از: مسعود پورجمشید(نویسنده، کارگردان و طراح  صحنه)  حمید فضل الله، سحر صفرپور، لیلا میرحسینی و مسعود پورجمشید(بازیگر)، فرید نوایی (آهنگساز  و تنظیم)، الهام امینی (تهیه کننده و طراح  لباس).

نمایش «آرزوی سنجاب کوچولو» از 13 تیرماه همه روزه به جز روزهای شنبه و سه شنبه ساعت 18 در سالن گوشه به روی صحنه می‎رود. علاقمندان می‎توانند جهت تهیه بلیت به سایت ایران کنسرت و یا گیشه فرهنگسرا مراجعه کنند.

* چارلی و کارخانه شکلات سازی آماده اجرا شد
فریبا دلیری از آماده شدن تازه ترین نمایش اش با نام چارلی و کارخانه شکلات سازی برای اجرا در تالار هنر خبر داد.
این کارگردان تئاتر و تئاتر عروسکی درباره این نمایش گفت: چارلی و کارخانه شکلات سازی بر اساس قصه ای از رولد دال برای صحنه آماده شده و قرار است در هفته سوم تیر ماه در تالار هنر برای عموم اجرا شود.
فریبا دلیری بازیگران این نمایش زنده- عروسکی را آرش صادقیان حقیقی، آرین ناصری مهر،شیرین کاشفی، محمود صامت ، محیا نمازی، امیر رضا جدیدی ،پدرام زنجانی، هلیا نصراللهی، محمد رضا اصغری و سورنا نجفی معرفی کرده و افزود: در این نمایش تعدادی از بازیگران نوجوان نیز با ما همراهی می کنند.
وی بازی دهندگان عروسک را مهبد فیضی ،آوا ناصری مهر ،احسان سامانی منش و پیرایه پیروزنیا و بازیگران افتخاری این اثر جذاب را نوید فرحمرزی، روشنک کریمی ، مینووش رحیمیان و امیر محمد انصافی معرفی کرد که در بخش های تصویری با گروه همراهی می کنند.

* رضا بهاروند، دبیر چهارمین هفته تئاتر باران شد
طی حکمی از سوی مدیریت تئاتر باران، رضا بهاروند به عنوان دبیر چهارمین هفته تئاتر باران منصوب شد.
چهارمین هفته تئاتر باران؛ به منظور تشویق به آموزش تئاتر و حمایت از نسل جوان، با شرکت هنرجویان و فارغ‌التحصیلان آموزشگاه‌های سینمایی و هنرهای نمایشی برگزار می شود.
در متن این حکم آمده است: نظر به تجربه و تخصص شما، به موجب این حکم به عنوان دبیر چهارمین هفته تئاتر باران منصوب مى‌شوید. امید که با تکیه بر لطف و مهر پروردگار در این مسئولیت پیروز و سربلند باشید.
نخستین هفته تئاتر باران به دانشجویان دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اختصاص داشت که در دی ماه ۱۳۹۴ برگزار شد، دومین هفته تئاتر باران اردیبهشت ۱۳۹۵ و سومین دوره این رویداد هفته تئاتر آموزشگاه های سینمایی و نمایشی باران نام داشت و مردادماه ۹۵ برگزار شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول