اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان خبر داد

ورود سمپاد مهارتی از سال تحصیلی آینده به نظام آموزشی

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان گفت: سمپاد مهارتی با همکاری معاونت آموزش متوسطه و استان البرز در سال تحصیلی آینده ارائه خواهد شد و در صورت موفقیت در استان‌های دیگر اجرا می‌شود.

ورود سمپاد مهارتی از سال تحصیلی آینده به نظام آموزشی

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، فاطمه مهاجرانی رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان با اشاره به آموزش مربیان طرح شهاب، اظهار کرد: برنامه مرکز، آموزش مربیان طرح شهاب است و با همکاری چند استان طراحی و تدوین‌ شده است.

وی افزود: سمپاد مهارتی با همکاری معاونت آموزش متوسطه و استان البرز در سال تحصیلی آینده ارائه خواهد شد و در صورت موفقیت، در استان‌های دیگر اجرا خواهیم کرد. در حال حاضر تنها در یک مدرسه، سمپاد مهارتی را خواهیم داشت.

وی در مورد اعلام نتایج المپیادها گفت: اعلام نتایج در دو فاز انجام می‌گیرد؛ فاز اول در برخی حوزه‌ها در هفته آینده و فاز دوم در هفته اول مردادماه است.

مهاجرانی با اشاره به میزبانی ایران برای المپیاد زیست شناسی در سال جاری گفت: میزبان المپیاد زیست‌شناسی ٢٠١٨هستیم که با توجه به تحریم‌هایی که علیه ایران شده است، استقبال خوبی از این مسابقات شده است و میزبان ٧٠ کشور برای المپیاد زیست‌شناسی خواهیم بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول