اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس خبر داد

اجرای اسکان تابستانی فرهنگیان با ۳۴۵ مرکز رفاهی و ۲۳ هزار کلاس درس تا ۱۵ شهریور ماه

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از اجرای اسکان تابستانی فرهنگیان با ۳۴۵ مرکز رفاهی، ۵۰ پردیس دانشگاهی، ۳۰۰ اردوگاه تفریحی و ۲۳ هزار کلاس درس تا ۱۵ شهریور ماه خبر داد.

اجرای اسکان تابستانی فرهنگیان با ۳۴۵ مرکز رفاهی و ۲۳ هزار کلاس درس تا ۱۵ شهریور ماه

گودرز کریمی‌‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس درباره برنامه‌های اسکان تابستانی فرهنگیان اظهار کرد: اسکان تابستانی فرهنگیان از نیمه دوم خرداد ماه آغاز شده است و تا 15 شهریور ماه ادامه دارد.

وی افزود: آموزش و پرورش با تعداد 345 مرکز رفاهی(خانه معلم)، 50 پردیس دانشگاهی و 300 اردوگاه تفریحی با سوئیت‌های مجهز در قالب 495 پایگاه پذیرش و آماده‌سازی و تجهیز 2649 آموزشگاه و تعداد 23 هزار و 960 کلاس ویژه و درجه یک آماده پذیرایی از میهمانان فرهنگی است.

کریمی فر ادامه داد: در کنار مراکز رفاهی پیش‌بینی شده، تعداد 207 تالار با ظرفیت 63 هزار و800 صندلی و تعداد 128 رستوران با ظرفیت  23 هزار و 300 صندلی با تعرفه خاص و تخفیف ویژه فرهنگیان در راستای منزلت اجتماعی فرهنگیان، آماده پذیرایی از مسافران فرهنگی در دوران تابستان است.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: تعداد 7658 نفر از عوامل اجرایی آموزش و پرورش، مسئولیت برنامه‌ریزی، سازماندهی، هماهنگی، کنترل و نظارت بر سفرهای تابستانی فرهنگیان را عهده دار هستند.

وی افزود: افزایش سطح خدمات ارائه شده در اسکان تابستان، توجه ویژه به وسایل سرمایشی، بهسازی و زیباسازی پایگاه‌های پذیرش، اطلاع رسانی و هدایت مسافران  با نصب بنرهای اسکان، نصب دستگاه‌های کارتخوان و نوبت‌دهی در پایگاه‌های پذیرش و اتخاذ تدابیر امنیتی جهت حفظ و حراست از اموال مهمانان از مهم ترین اقدامات و برنامه‌های تعریف شده در اسکان تابستان 1397 است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول