اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

مفرد در گفت وگو با فارس مطرح کرد

حضور گسترده گروه‌های جهادی برای آب‌رسانی به مردم خوزستان/راه‌اندازی پویش «یک ایرانی؛ یک خوزستان»

مسئول جهادسازندگی بسیج دانشجویی با اشاره به حضور گسترده گروه‌های جهادی در خوزستان گفت: دانشجویان جهادی بسیج دانشجویی از همان ابتدا که مشکلات مردم آغاز شد، برای آب‌رسانی به مردم حاضر شدند.

حضور گسترده گروه‌های جهادی برای آب‌رسانی به مردم خوزستان/راه‌اندازی پویش «یک ایرانی؛ یک خوزستان»

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مردم خوزستان این روزها با مشکل کم‌آبی دست و پنجه نرم می‌کنند و مسئولان و گروه‌های مختلف تلاش دارند تا این مشکلات برطرف شود. در این میان حضور دانشجویان و گروه‌های جهادی دانشجویی برای خدمات رسانی به مردم به صورت چشمگیر‌ احساس می‌شود.

 

صادق مفرد مسئول جهادسازندگی بسیج دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در رابطه با اقدامات صورت گرفته توسط گروه‌های جهادی دانشجویی گفت: دانشجویان جهادی از همان زمانی که این مشکلات برای مردم خوزستان ایجاد شد کار خود را به صورت جدی شروع کردند و شبکه‌ای از گروه‌های دانشجویی جهادی برای کمک به مردم تشکیل شد.

مسئول مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی با اشاره به حضور گسترده گروه‌های جهادی در خوزستان، ادامه داد: این گروه‌ها در همان ابتدا از محلات و شهرستان‌های اطراف که امکان جمع اوری آب شرب وجود داشت، آب آشامیدنی جمع آوری کرده و در مناطق عمدتا روستایی و حاشیه‌شهر خوزستان که مردم مشکل بیشتری داشتند، آن را توزیع کردند.

مفرد تصریح کرد:  تا امروز هم توسط گروه‌های جهادی 4 هزار باکس آب‌معدنی میان مردم توزیع شده است، همچنین با ارسال تانکر ذخیره آب که توسط آن روزانه 5هزار لیتر آب تصفیه شده توزیع می‌شود، سعی شده تا به مردم برای تحمل این مشکل کمک شود. از طرفی هم دانشجویان جهادی روزانه 10 تانکر آب میان مردم توزیع می‌کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: ما پویشی هم به نام « یک ایران، یک خوزستان» راه‌اندازی کردیم تا بتوانیم در قالب این پویش کمک‌های مادی و معنوی مردم را مدیریت کنیم. این پویش در دانشگاه‌های مختلف کمک‌های مردم را جمع آوری می‌کند و با خرید آب آشامیدنی به مردم خوزستان کمک می‌کند.

مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی تاکید کرد: روزانه توزیع 5 هزار لیتر آب آشامیدنی و توزیع آب معدنی در مناطق مختلف باعث شده تا این موضوع یک فضای مردمی به خود بگیرد و از التهابات کاسته شود.

مفرد با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد اغتشاش در در برخی مناطق خوزستان، گفت: دشمنان انقلاب سعی دارند از این موضوع سوءاستفاده کنند و مردم را به سمت اغتشاش حرکت دهند ولی دوستان جهادی در منطقه حضور دارند و در حال تلاش برای خدمت رسانی هستند و مردم بخوبی این موضوع را می بینند و کاملا متوجه نقشه دشمنان هستند.


وی یادآور شد: هم‌اکنون در آبادان به تانکر نیاز داریم ولی در اهواز این نیاز وجود ندارد، امروز گروه‌های جهادی تلاش کردند تا این مشکل را هم حل کنند. انشالله با تلاش همه تا 15 تیر بسیاری از مشکلات حل خواهد شد، الان هم مشل وجود دارد البته نه آنگونه که خیلی حاد باشد ولی همه در حال تلاش هستند تا این مشکلات مرتفع شود.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول