اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  مسئولیت های اجتماعی

یک بازنشسته خیّر در گفت‌وگو با فارس:

دعای ایتام چرخ زندگی‌مان را خوب می‌چرخاند

هر دو کارمند بازنشسته هستند و با اینکه حقوق بازنشستگی می‌گیرند،۱۰سال است که از پنج کودک یتیم حمایت مادی و معنوی می‌کنند و معتقد هستند کمک به همنوعان چرخ زندگیشان را روان تر می‌چرخاند.

دعای ایتام چرخ زندگی‌مان را خوب می‌چرخاند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، کمک به همنوع و دستگیری از نیازمندان ثروت آن چنانی نمی‌خواهد، بلکه دل دریایی می‌خواهد تا با آن نیازمند و خواهان کمک را در دریای مهر و کرم خود، شستشو دهی.

محمد صفدری، بازنشسته هلال احمر و همسرش 10 سال است که از 5 کودک نیازمند ایتام حمایت مادی و معنوی می‌کنند.

صفدری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: از سال 87 کار حمایت از کودکان ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) را آغاز کردیم.

ابتدا یک کودک بود اما حالا پنج نفر را مورد حمایت قرار داده‌ایم و این افراد اهل شهرستان پلدختر در استان ایلام هستند.

در روزهای اول حمایت از کودکان ایتام از ماهی 20 هزارتومان شروع به حمایت مالی کردیم و در حال حاضر به ماهی 200 هزار تومان رسیده است. تاکنون این کودکان مورد حمایت را که الان بزرگ شده‌اند را ندیده‌ایم و فقط چند بار با آنها تماس تلفنی داشته‌ایم.

وی به اثرات کمک به نیازمندان در زندگی شخصی خود اشاره کرد و افزود: خیر و برکت، احساس خوب داشتن و حرکت چرخ زندگی در آرامش و خوبی چرخیدن؛ از اثرات با برکت دستگیری از این نیازمندان است.

وقتی این کار را توسعه دادیم، روند خیر و برکت نیز گسترش پیدا کرد.این کار ما باعث تشویق دیگر بستگان‌مان شده است؛ به طوری که خواهر خانم بنده، خواهر و برادرم نیز از کودکان ایتام حمایت کرده‌اند.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول