اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ

وقف زمین برای ساخت ۱۶ واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای معلول

واقف نیک‌اندیش لامردی دو قطعه زمین برای ساخت ۱۶ واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای معلول وقف کرد.

وقف زمین برای ساخت ۱۶ واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای معلول

به گزارش خبرگزاری فارس؛ امرالله مولایی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لامرد فارس از وقف دو قطعه زمین برای ساخت ۱۶ واحد مسکونی توسط واقف نیک‌اندیش شهرستان لامرد خبر داد و گفت: واقف نیک‌اندیش در شهرستان لامرد 2 قطعه زمین هر کدام به متراژ 504 متر مربع برای را ساخت و تجهیز 16 واحد مسکونی و اهداء به خانواده‌هایی که دارای 2 و تا چهار فرزند معلول هستند، وقف کرد.

وی ادامه داد: ارزش این زمین‌های مسکونی یک میلیارد و 500 میلیون ریال است، این واقف نیک‌اندیش طی سال‌های 91_92 اقدام به وقف یک قطعه زمین درخصوص احداث مدرسه قرآنی فاطمه الزهرا(س) در شیراز هم کرده است.

مولایی با اشاره به اینکه هم‌اکنون در این مدرسه قرآنی هر ساله 25 حافظ قرآن تربیت می‌شود، اضافه کرد: وقف دیگر این واقف ارجمند که به صورت جمعی بوده است، حسینیه فاطمعه الزهرا(س) است که در بخش گله‌دار چارشورگ واقع شده است که برای اجرای مراسم مذهبی به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان و در ایام محرم و صفر وقف شده است که زیر بنای این حسینیه به متراژ 500 متر مربع است و هر ساله در ایام ماه محرم و ماه مبارک رمضان خانواده‌های فقرا و نیازمندانی که تحت پوشش هستند در بین آنها بسته‌های ارزاق غذایی توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: از ابتدای احداث این حسینیه توزیع بسته‌های ارزاق در بین 30 نفر از نیازمندان شروع شده است و در رمضان امسال این بسته‌ها در بین 200 نفر از خانوارهای محروم و نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول