اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

شریعتی نیاسر در گفت و گو با فارس:

دیوان عدالت اداری تکلیف دانشجویان «پژوهشگاه شاخص‌پژوه» را مشخص کند

معاون آموزشی وزیر علوم گفت: ما برای دانشجویان پژوهشگاه شاخص‌پژوه، تعیین تکلیف کردیم ولی دیوان عدالت اداری تصمیم ما را لغو کرد بنابراین خود دیوان باید در این رابطه گام جدید بردارد.

دیوان عدالت اداری تکلیف دانشجویان «پژوهشگاه شاخص‌پژوه» را مشخص کند

مجتبی شریعتی‌نیاسر معاون آموزشی وزیر علوم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره نامه مسؤولان پژوهشگاه شاخص‌پژوه به رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مبنی بر عدم تمکین وزارت علوم به قانون و منحل شدن این پژوهشگاه از سوی وزارت علوم، اعلام کرد: پژوهشگاه شاخص پژوه پژوهشگاهی است که ورود آن ابتدا قانونی بود ولی تخلفات زیادی انجام داد و حرکات غیرقانونی از این پژوهشگاه دیده شد که رسما منحل شد.

وی افزود: کمیسیون اصل نود یک نهاد قانونی است و حتما وزارت علوم به تصمیماتشان پاسخ لازم را می‌دهد.

شریعتی‌نیاسر گفت: ما برای دانشجویان این پژوهشگاه، تعیین تکلیف کردیم ولی دیوان وارد عمل شد و تصمیمی که برای همراهی این‌ها گرفته بودیم لغو کرد بنابراین خود دیوان باید در این رابطه گام جدید بردارد.

به گزارش فارس، مسؤولان پژوهشگاه شاخص‌پژوه در نامه به رئیس کمیسیون اصل 90 خواستار دستور به وزارت علوم برای اقدامات لازم شد.

مسؤولان پژوهشگاه شاخص‌پژوه در این نامه آورده‌اند: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مصوبه‌ها و احکام صادره از طرف مجلس شورای اسلامی و محاکم قضایی درباره لغو انحلال و اجازه ادامه فعالیت‌های این پژوهشگاه تمکین نمی‌کنند و 400 دانشجو، کارمند و عضو هیأت علمی این مجموعه پس از سه سال هنوز بلاتکلیف هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول