اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

لیگ برتر فوتبال ساحلی

«ملوان بندرگز» 6 تایی شد/ درخشش «جلیلی» و «کمال‌غریبی» در بندرگز

تیم فوتبال ساحلی «ملوان بندرگز» در خانه خود با نتیجه 6 بر پنج از تیم شهید جهان نژادیان آبادان شکست خورد تا با پشت سر گذاشتن این شکست، پنجشنبه به مصاف تیم شهریار ساری برود.

«ملوان بندرگز» 6 تایی شد/ درخشش «جلیلی» و «کمال‌غریبی» در بندرگز

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، تیم فوتبال ساحلی «ملوان بندرگز» از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور در خانه خود به مصاف تیم شهید «جهان نژادیان» آبادان رفت.

«علی درویش» دروازه‌بان تیم فوتبال ساحلی «ملوان بندرگز» در 12 دقیقه نخست این دیدار گل اول ملوان را به ثمر رساند و پس از گذشت دقایقی کوتاه، «حمید جلیلی» از طریق ضربه آزاد گل اول شهید «جهان نژادیان» آبادان را به ثمر رساند.

در حالی که مدت کوتاهی از گل دوم تیم «جهان نژادیان» گذشته بود، «میلاد درزی» بازیکن «ملوان بندرگز» خطایی را در محوطه جریمه حریف مرتکب شد که «علی اسدی» با ضربه آزاد بسیار زیبا موفق شد دروازه «ملوان بندرگز» را پس از برخورد توپ به تیرک دروازه باز کند و بازی دو بر یک به سود تیم «جهان نژادیان» آبادان ادامه یافت.

«حمید جلیلی» در ادامه بازی موفق شد گل سوم تیم شهید «جهان نژادیان» را به ثمر رساند تا نشان دهد بازی پرگلی را طرفداران دو تیم شاهد خواهند بود.

«عیسی کمال‌غریبی» بازیکن تیم ملوان بندرگز از غفلت دفاع تیم «جهان نژادیان» استفاده کرد و با ضربه زیبا در حالی که یک دقیقه و 30 ثانیه از 12 دقیقه نخست این دیدار باقی مانده بود گل دوم تیم «ملوان» را به ثمر رساند تا 12 دقیقه نخست این دیدار سه بر دو به سود تیم «جهان نژادیان» به پایان برسد.

در 12 دقیقه دوم این دیدار در حالی که یک دقیقه و 50 ثانیه باقی مانده بود، «عیسی کمال‌غریبی» با یک حرکت نمایشی زیبا موفق شد گل تساوی «ملوان» را به ثمر برساند تا بازی با نتیجه برابر سه ادامه یابد.

در دقایق ابتدایی 12 دقیقه سوم این دیدار در حالی که دو تیم در تلاش برای گلزنی بودند، «عیسی کمال‌غریبی» باز هم با با حرکت زیبای نمایشی موفق شد سومین گل خودش در این بازی و چهارمین گل «ملوان» بندرگز را به ثمر برساند و در ادامه بلافاصله حمید جلیلی از غفلت دروازه‌بان ملوان استفاده کرد و گل سوم خودش و چهارم تیم «جهان نژادیان» را به ثمر رساند.

در ادامه بازی در حالی که ضربه آزاد از نزدیکی دروازه تیم ملوان برای ملوان توسط داور اعلام شد، «علی درویش» موفق شد از طریق ضربه آزاد مقابل دروازه خود، گل پنجم «ملوان» و دومین گل خودش در این بازی را به ثمر برساند.

«حمید جلیلی» بازیکن تیم شهید «جهان نژادیان» آبادان در ادامه بازی از روی ضربه پنالتی گل پنجم تیم خود و گل چهارم خود در این بازی را به ثمر رساند تا این بازی با نتیجه تساوی پنج ادامه یابد.

«حمید جلیلی» در این دیدار بسیار موفق ظاهر شد و توانست گل دیگری برای تیم شهید «جهان نژادیان» را به ثمر برساند تا تیمش 6 گله شود و خودش در این دیدار پنجمین گل را به ثمر برساند تا تیم شهید «جهان نژادیان» در پایان این دیدار با نتیجه 6 بر پنج به پیروزی برسد.

تیم شهید «جهان نژادیان» آبادان با کسب این پیروزی 14 امتیازی شد و جایگاهش را در رده پنجم جدول تثبیت کرد و «ملوان» بندرگز همچنان 10 امتیازی و در رده ششم جدول قرار دارد.

گفتنی است، «ملوان» بندرگز در بازی بعدی روز پنجشنبه 14 تیرماه جاری در ساری به مصاف تیم «شهریار» ساری خواهد رفت.

انتهای پیام/83004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول