اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت اعلام کرد

ترافیک پرحجم و روان در معابر بزرگراهی پایتخت/ اعلام تصادفات با تلفن 110

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت،‌ گفت: کسانی که تصادف می‌کنند، دچار سوانح ترافیکی می‌شوند یا افرادی که راجع به مسائل راهنمایی و رانندگی سؤالی دارند، می‌توانند با تلفن 110 که برای اعلام این موارد اختصاص یافته است، تماس بگیرند.

ترافیک پرحجم و روان در معابر بزرگراهی پایتخت/ اعلام تصادفات با تلفن 110

به گزارش خبرنگار انتظامی فارس، سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت، درخصوص آخرین وضعیت  ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت اظهار داشت:  محور غرب به شرق بزرگراه‌های حکیم، همت و محور شرق به غرب بزرگراه‌های زین‌الدین و بابایی با بار ترافیکی صبحگاهی مواجه است.

سرهنگ رازقی تصریح کرد: محور جنوب به شمال بزرگراه‌های نواب و چمران، محور شمال به جنوب بزرگراه مدرس، طول خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق و خیابان دماوند در مسیر شرق به غرب نیز دارای بار ترافیکی نیمه‌سنگین و در حال حرکت است.

وی به موضوع تصادفات پرداخت و اعلام کرد: کسانی که تصادف می‌کنند، دچار سوانح ترافیکی می‌شوند یا افرادی که راجع به مسائل راهنمایی و رانندگی سؤالی دارند، می‌توانند با تلفن 110 که برای اعلام این موارد اختصاص یافته است تماس بگیرند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت خاطرنشان کرد: شهروندان جهت جلوگیری از اشغال غیرضروری خطوط 110، موارد غیرفوریتی و مواردی را که مربوط به پلیس نمی‌شود از طریق سازمان‌های مربوطه پیگیری نمایند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول